خبرگزاری کار ایران

کلکسیون اشتباهات داور با اخراج فرهاد تکمیل شد

فنونی‌زاده:چرا به مربیان داخلی بها نمی‌دهند/مجیدی حمایت شود موفق می شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۰۰

پیشکسوت استقلال معتقد است ابی پوشان می توانستند با توجه به نتایج سایر تیمها عملکرد بهتری را در بازیها داشته باشند.

به گزارش ایلنا،مهدی فنونی‌زاده معتقد است شفر دیگر نمی‌توانست در استقلال کارآیی لازم را داشته باشد و مدیران تصمیم درستی گرفتند که از یک مربی جوان به نام فرهاد مجیدی سود بردند با فنونی‌زاده در خصوص شرایط این روزهای استقلال و همچنین حضور مجیدی جوان و کادر فنی صحبت کردیم.

 

استقلال قهرمانی لیگ را از دست داد در این باره چه نظری دارید؟

استقلال می توانست با توجه به نتایج سایر تیمها عملکرد بهتری را در بازیها داشته باشد و عملا انها از این فرصت استفاده نکردند البته در بازی شب گذشته اشتباهات داوری هم وجود داشت و گل استقلال که هم دیدند سالم است را داور مردود اعلام کرد.

 

فرهادمجیدی هم از زمین اخراج شد؟

مجیدی کاری نکرد که اخراج شود . به نظرم داور کلکسیون اشتباهاتش را با اخراج فرهاد تکمیل کرد .

 

شرایط استقلال را بعد از حذف از آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟

فکر می‌کنم استقلال می‌تواند شرایط بهتری را امسال در لیگ قهرمانان آسیا به دست آ‌ورد زیرا که پتانسیل و توانایی در این بازیکنان وجود داشت. استقلال بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشت همه آنها از تجربه و توانمندی خوبی نیز برخوردار بودند.

 

اما برخی از کارشناسان معتقدند استقلال‌ خریدهای خوبی را انجام نداده است؟

 با آنها موافق هستم بازیکنان خارجی که در نیم فصل اول جذب تیم شده‌ بودند کارآیی لازم را نداشتند حتی این بازیکنانی که در نیم فصل دوم نیز آمدند به غیر از پاتوسی که آن هم فقط در چند بازی خوب بود بقیه بازیکنان شرایط خوبی نداشتند. منشا و ایسما در نیم فصل دوم چه کاری انجام د ادند منشا یا محروم بود یا کارایی لازم را نداشت.

 

خیلی‌ها می‌گویند مقصر این اتفاقات وزیر ورزش است؟

در بعضی از اتفاقات مقصر وزیر است زیرا مدیران خوبی را برای این تیم چه فصل گذشته و چه امسال انتخاب نکرده است. پارسالی‌ها که همه بازیکنان خوب را از دست دادند امسالی‌ها هم که در جذب بازیکن خوب عملکرد خوبی نداشتند. وزیر ورزش می‌توانست با کمی مشاوره و تامل نفرات خوبی را در راس کار قرار می‌داد.

 

رفتن شفر و آمدن مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید قبول کنیم شفر نتوانست در استقلال آن کارآیی لازم را داشته باشد او در اکثر بازی‌های مهم نتیجه را به حریفان واگذار کرد و در مدیریت تیم و جمع کردن حاشیه‌ها نیز ناتوان بود. فرهاد مجیدی از بازیکنان جوان و با انگیزه استقلال بود هواداران او را خیلی قبول داشتند و همین مساله خیلی می‌تواند به او کمک کند. البته تا جایی که من می‌دانم این مربی موقت است.

 

یعنی نباید او را فصل بعد در سمت سرمربی‌گری نگه دارند؟

باید ببینیم چه نتایجی را به دست خواهد آورد اگر نتایج خوب باشد عقل سلیم می‌گوید که او بماند اما ما در همه جا می‌خوانیم که می‌خواهند مربی خارجی بیاورند نمی‌دانم چرا به مربیان داخلی بها نمی‌دهند همین فرهاد مگر چه مشکلی دارد از او حمایت کنند مطمئنا نتایج خوبی را کسب خواهند کرد.

 

رفتن الهیار صیادمنش چطور ارزیابی کردید؟

به هر حال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس همیشه مشکلات مالی دارند و تنها راه درآمدزایی‌شان هم فروش بازیکن است. صیادمنش بازیکنی بود که خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند اما به هر حال مدیران استقلال تصمیم گرفتند او را به فروش برسانند امیدوارم فقط رقمی که بابت انتقال پول سهم تیم می‌شود رقم قابل توجهی باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز