خبرگزاری کار ایران

مربی نفت مسجد سلیمان: با یک دفع ناقص سه امتیاز را از دست دادیم / میداوودی مصدوم است

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۴۳

حشمت شیخ رباط در نشست خبری گفت: با اینکه ما به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم از اول به صورت هجومی بازی کردیم و سیستم ۴-۳-۳ بازی کردیم و تا قبل از خوردن گل ما حمله می‌کردیم که یک توپ به دلیل دفع ناقص دروازه‌بان وارد دروازه ما شد و ما از سه امتیاز جا ماندیم.

به گزارش ایلنا، حشمت شیخ رباط، مربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان گفت: ما امروز یک بازی داشتیم مقابل پیکان با اینکه ما به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم از اول به صورت هجومی بازی کردیم و سیستم ۴-۳-۳ بازی کردیم و تا قبل از خوردن گل ما حمله می‌کردیم که یک توپ به دلیل دفع ناقص دروازه‌بان وارد دروازه ما شد و ما از سه امتیاز جا ماندیم.

وی در خصوص غیبت فیروز کریمی عنوان کرد: این بار دوم است که در دقیقه ۸۹ گل می‌خوردیم و او به دلیل اینکه نمی‌توانست صحبت کند و فشارش بالا و پایین شد بچه‌ها او را به بیمارستان فرستادند.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان افزود: توان ما همین بود، نفرات ما همین‌ها بودند، ما تنها ۱۴-۱۵ بازیکن داریم و در هر بازی هم ۴-۵ بازیکن را به دلایل مختلف مثل مصدومیت در اختیار نداریم. ما تعدادی از بازیکنان را به دلایل سه کارته، چهار کارته، هفت کارته در اختیار نداریم و واقعاً دستمان از این لحاظ خالی است. من باید این را هم بگویم که میداودی آماده نیست و مچش در تمرین پیچیده بود و نتوانستیم از او استفاده کنیم البته بازی‌های قبلی از او استفاده کردیم ولی به دلیل مصدومیتی که داشت امروز نتوانستیم از او در این بازی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز