خبرگزاری کار ایران

نیازمند: هرکار انجام داده وظیفه‌ام بوده است/ یک امتیاز این بازی خیلی برایمان مهم بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۳۸

گلر سپاهان در مورد درخشش در دیدار با پدیده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پیام نیازمند پس از تساوی یک بر یک سپاهان برابر پدیده درمورد این بازی اظهار داشت: هر کاری که انجام دادم وظیفه‌ام بوده است. باید به تیمم در هر شرایطی کمک کنم. فرق باخت و تساوی در این بازی برای ما بسیار زیاد بود و خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

وی ادامه داد: گل دقیقه ابتدایی کمی تیم ما را بهم ریخت. اگر آن گل زودهنگام را دریافت نمی‌کردیم شاید شرایط مسابقه هم فرق می‌کرد. با تماشاگران پرشوری که در مشهد بودند و بازیکنان خوبی که تیم پدیده دارد فکر می‌کنم کسب یک امتیاز هم خوب بود.

نیازمند در واکنش به اینکه در این بازی ستاره تیمش بود، گفت:  هر کاری کرده‌ام وظیفه‌ام بود. تمام بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران زحمت می‌کشند و اینگونه نبود که من به تنهایی عامل ماندن سپاهان در کورس قهرمانی باشم.

دروازه‌‌بان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که به نظر شما پنالتی پدیده درست بود یا خیر، تصریح کرد: هنوز صحنه تلویزیونی را ندیده‌ام. بهتر است که صحنه را ببینم و سپس نظرم را بگویم. 

نیازمند ادامه داد: هنوز شانس قهرمانی داریم؛ البته اگر امروز برنده می‌شدیم شانس‌مان خیلی بیشتر می‌شد. ناامید نیستیم و بازی‌های بزرگی که اخیراً در دنیا برگزار شد درس‌های زیادی به ما داد. 

وی درمورد ارتباطش با داود فنایی گفت: فنایی را خیلی دوست دارم و مدیون وی هستم. او به همراه جلالی سال گذشته مرا وارد لیگ کردند و بسیار به وی علاقه دارم. یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم. 

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درخصوص بازی با پرسپولیس در جام حذفی، عنوان کرد: آن بازی هم حساسیت خاص خودش را دارد. فعلا باید منتظر باشیم تا لیگ تمام شد و پس از آن دو هفته زمان داریم تا درخصوص بازی جام حذفی صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز