خبرگزاری کار ایران

قطبی: دو پنالتی برای ما گرفته نشد/ این نتیجه عادلانه نبود

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۳۵

سرمربی فولاد عقیده دارد تیمش مستحق شکست مقابل ذوب آهن نبود

به گزارش ایلنا، افشین قطبی در خصوص بازی با ذوب آهن گفت: بازی عجیب و غریبی بود. از مهمان نوازی اصفهانی ها تشکر میکنم. کیفیت زمین بسیار بهتر از قبل شده بود و امروز ذوب آهن خوب بازی کرد.

وی با بیان اینکه نتیجه می‌توانست متفاوت باشد، افزود: احساس میکنم دو پنالتی برای ما گرفته نشد؛ ذوب آهن از کمترین موقعیت‌های گل ساخت و از مدافعان و دروازه بان خوبی بهره می بردند. نتیجه  ۳بر یک عادلانه نبود و باید از این شکست تجربه کسب کنیم. وقتی پنالتی گرفته نمی شود در روحیه بازیکنان اثر می گذارد. ارتفاع اصفهان  در شیوه بازیکنان ما تاثیر گذار بود اما بازیکنان ما جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که داوری تا چه میزان در شکست تیم شما تاثیر گذار بود؟ تصریح کرد: نگرفتن پنالتی بازیکنان تیم را عصبی کرد اما شکست به نام مربی است و ما این باخت را بر دوش داوران نمیگذاریم.

قطبی با اشاره به اینکه سپاهان و ذوب آهن همیشه پر مهره بوده اند، خاطرنشان کرد: تیم های اصفهانی از نظر ساخت و مدیریت قوی هستند. ذوب آهن در نیم فصل اول بد نتیجه گرفته بود اما به لیگ برگشتند و در بازی امروز بسیار خوب بازی کردند؛ در آسیا صعود کرده اند و ذوب آهن تیم شایسته ای است.

وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت لیگ برتر چه خواهد شد؟ گفت: یک تیم برای قهرمانی در لیگ باید همه هفته ها خوب باشد؛ قلبا دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود اما لیگ قابل پیش بینی نیست همانطور که تاتنهام در ثانیه اخر نتیجه را مقابل منچستر سیتی عوض کرد. پرسپولیس در لیگ ثبات لازم را داشته و شایسته ترین تیم است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با ادامه همکاریش با این تیم و فعالیت او برای فصل آینده، گفت: باید بازی آخر تمام شود و بعد صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز