خبرگزاری کار ایران

دمپایی‌های پرتاب شده را سوغاتی آوردم

منصوریان: به افشین قطبی مدیون هستم/ بهترین بازی نیم فصل را انجام دادیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۳۰

سرمربی ذوب آهن از عملکرد شاگردانش مقابل فولاد تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در خصوص دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: خدا را شکر میکنم که پله به پله رشد کردیم و به جایگاه امروز رسیدیم.  یکی از بهترین بازی های نیم فصل دوم را انجام دادیم؛ جوانان تیم به بلوغ تاکتیکی رسیده اند و کارهایی که خواستیم را به خوبی انجام دادند. شکل بازی شبیه به بازی مقابل الوصل بود که بازی را کنترل کردیم. امروز معراج اسماعیلی گلر تیم ملی امید یک روز خوب را پشت سر گذاشت و به جای محمد باقر صادقی که مصدوم شد به زمین بازی آمد.

وی با اشاره به اینکه فولاد امروز خوب بازی کرد، افزود: قطبی دوست خوب من است و من به او مدیون هستم؛ زمانی که قطبی سر مربی تیم ملی بود من به عنوان دستیار در کنارش قرار داشتم و او تفکرات مرا عوض کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا حسرت نمی خورید که چرا زودتر به ذوب آهن نیامده اید؟ گفت: من سر لحظه ای که مناسب بود، آمدم.  نمازی برای ذوب آهن زحمت کشیده بود. خدا رو شکر میکنم که در زمان آمدنم در این تیم، حاشیه وجود نداشت.

منصوریان با بیان اینکه امروز با منصور یزدی زاده و سعید آذری جلسه  داشته است، خاطرنشان کرد: امروز روز اتحاد ذوب آهن بود و یک جلسه خوب را پشت سر گذاشتیم؛ دو پدر ذوب آهن با یکدیگر متحد شدند و من با روحیه مضاعف به اردوی تیم آمدم؛ اعلام حمایت یزدی زاده و آذری به بازیکنان روحیه داد. همه قرار است پشت پرچم ذوب آهن برای ایران بجنگیم و زیر این پرچم بودن لیاقت می خواهد.

وی با اشاره به اینکه آذری در رفاقت از تمام وجودش می گذرد، تصریح کرد: از هیئت مدیره و مهندس شهنازی تشکر میکنم که به تیم فوتبال ذوب آهن کمک کردند. از رسانه های اصفهان تشکر میکنم که هر هفته پشت سر تیمشان هستند و به ما کمک می کنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، افزود: با تمام وجود به مسجد سلیمان می رویم و بعد با تمام قوا با النصر میجنگیم. با توکل به خدا زحمت می کشیم و امیدواریم نتیجه بگیریم. رختکن ما مثل رختکن یک  خانواده است. خیلی سخت است که بتوانید در چندین بازی کامبک بزنیداما ذوب آهن این کار را انجام داد.

وی به احضار رشید مظاهری به کمیته اخلاق اشاره کرد و گفت: فکر می کنم در رابطه با پست اینستاگرام رشید مظاهری بود که با او صحبت کردم؛ تلویزیون عراق صحنه‌های بازی ما مقابل الزورا را مهندسی شده پخش کرد و  اگر میخواستم 50 جفت دمپایی که هواداران عراقی به سمت ما پرت کرده بودند را به ایران سوغات می آوردم اما تلویزیون عراق این تصاویر را نشان نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز