خبرگزاری کار ایران

صادقی: استقلال خوزستان فوق العاده بازی کرد / بازی های ما تاثیری در سرنوشت لیگ ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۱۷

سرمربی سایپا در نشست خبری بازی استقلال خوزستان گفت: بازی های ما تاثیری در سرنوشت لیگ ندارد که فرصت بهتری است به جوانان بیشتر میدان بدهیم. چند بازیکن اصلی را امروز همراه خود نیاوردیم مصدومیت جزئی داشتند که به آنها استراحت دادیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا در نشست خبری پس از برتری شاگردانش مقابل استقلال خوزستان بیان داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند در این یک هفته خیلی با انگیزه تمرین کردند و من را به آینده خیلی امیدوار کرد. بازی های ما تاثیری در سرنوشت لیگ ندارد که فرصت بهتری است به جوانان بیشتر میدان بدهیم. چند بازیکن اصلی را امروز همراه خود نیاوردیم مصدومیت جزئی داشتند که به آنها استراحت دادیم. 

او ادامه داد: شرایط بازیکنان را برای فصل بعد بررسی می‌کنیم. استقلال خوزستان امشب فوق العاده بازی کرد. جوانان خوب و آینده داری دارد که اگر نمی‌دانستیم سقوط کرده اند فکر می‌کردیم برای قهرمانی یا کسب سهمیه می ‌جنگند. 

صادقی گفت: اینکه یک تیم سقوط کرده با این انگیزه می‌جنگد جای تقدیر دارد حیف است فوتبال خوزستان با این پتانسیل فصل آینده تنها یک نماینده در لیگ دارد. در نیمه اول می توانستیم بازی را ۳ بر صفر کنیم اما در انتهای مسابقه هم استقلال فشار زیادی روی دروازه ما آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز