خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال؛

پدیده شهر خودرو یک - سپاهان یک/ تساوی به سود پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۷۵

سپاهان در دیداری حساس در مشهد میهمان پدیده شهر خوردو بود و دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پدیده از ساعت 21:30 امشب در مشهد میزبان سپاهان بود تا دیدار حساس هفته بیست و نهم را برابر این تیم برگزار کند. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت چرا که هم سپاهان و هم پدیده شانس قهرمانی و البته کسب سهمیه آسیایی را دارند و نتیجه پایانی بازی نشان خواهد داد وضعیت دو تیم چطور خواهد بود. در پایان این دیدار دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

 

داور: علیرضا فغانی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا ایلدروم

کمک داوران اضافی: رضا عادل – علی میرغفاری

داور چهارم: محمدجواد مداح

ناظر داوری: علیرضا کهوری

 

کارت زرد: استنلی کی روش (17)، محمد آقاجانپور (63)، سجاد شهباززاده (75)

 

گل: امین قاسمی‌نژاد (5 پنالتی) برای پدیده و علی قربانی (49) برای سپاهان

 

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی- علی نعمتی، محمد حسین مردامند، مرتضی منصوری، محمد آقاجان پور (66 کارلوس آلبرتو)، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، حسین مهربان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری ( 64 مهدی خانی)

 

ترکیب سپاهان:

 پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، حامد بحیرایی ( 45 علی قربانی)، محمد کریمی، مهرداد محمدی ( 62 محمد ابراهیمی)، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 2+90: پیام نیازمند ستاره تیمش در این میدان بوده است و اینبار شوت بازیکن پدیده را با کمک تیرک دروازه برگشت داد تا شاگردان یحیی همچنان در زدن گل تساوی ناکام باشند.

 

دقیقه 88: ضربه مهدی خانی از داخل محوطه جریمه اینیار در چارچوب نبود ولی با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 80: شوت مهدی خانی از داخل محوطه جریمه با واکنشی دیگر از نیازمند راهی کرنر شد. نیازمند بهترین بازیکن تیمش در این نبرد بوده است.

 

دقیقه 69: پیام نیازمند از فاصله یک متری بار دیگر ناجی تیمش شد.

دقیقه 49 (پدیده یک - سپاهان یک/ علی قربانی): ارسال محمد کریمی از سمت چپ از روی نقطه کرنر روی دروازه پدیده با ضربه سر خوب علی قربانی وارد دروازه پدیده شد.

دقیقه 47: شوت زیبای آقاجان پور از داخل محوطه جریمه و روی یک ارسال از سمت راست خط دفاعی سپاهان، با واکنش دیدنی تر از نیازمند راهی کرنر شد.

پدیده شهر خودرو یک - سپاهان یک/ تساوی به سود پرسپولیس

دقیقه 1+45: ارسال محکم صادقی از سمت چپ خط دفاعی سپاهان با خروج به موقع نیازمند از دست رفت و به قاسمی نژاد نرسید.

دقیقه 43: شوت مسعود ریگی با واکنش بسیار خوب نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه 41: در بازگشت این پدیده بود که با ضدحمله ای سریع به پشت دروازه سپاهان رسید ولی شوت بازیکنان پدیده دقت کافی نداشت. بلافاصله توپ به زمین پدیده بازگشت و اینبار شوت محمدی را فراهانی مهار کرد.

دقیقه 40: محمد کریمی روی یک پاس بسیار خوب سپاهانی ها را صاحب موقعیتی ویژه کرد که ارسال پاس در عرض قبل از اینکه کی روش ضربه بزند، با واکنش مدافعین پدیده روبرو شد.

دقیقه 36: شوت منصوری از پست محوطه جریمه زده شد ولی پر قدرت نبود و نیازمند توپ را به آغوش کشید.دقیقه 35: شوت امین قاسمی نژاد در میانه راه به مدافعین سپاهان برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 16: ضربه استنلی کی روش در محوطه جریمه روی یک پاس عرضی به هوا زده شد. در این صحنه کی روش معتقد بود داور باید برای سپاهان پنالتی بگیرد که البته ادامه اعتراض های او با کارت زرد فغانی همراه شد.

دقیقه 5 (پدیده یک - سپاهان صفر/ امین قاسمی نژاد - پنالتی): خطا در محوطه جریمه سپاهان باعث شد فغانی نقطه پنالتی را نشان دهد و امین قاسمی نژاد پشت توپ ایستاد و دور از دستان پیام نیازمند ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز