خبرگزاری کار ایران

کامبک: اتفاقی که سپیدرود برای زندگی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۶۴۶

شاگردان نادر دست نشان برای بقا در لیگ برتر باید نتیجه بازی دور برگشت سال گذشته را تکرار کنند.

به گزارش ایلنا، در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم نساجی مازندران است. شرایط سرخپوشان گیلانی در جدول رده بندی و تلاش برای بقا در لیگ برتر ناخواسته این بازی را حساس می‌کند و آنها برای نگه داشتن سهمیه لیگ برتری رشت باید به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند.

سپیدرود رشت به همراه نادر دست نشان در سال جدید تنها مقابل فولاد خوزستان شکست خورده و در 6 مسابقه 7 امتیاز کسب کرده است تا اکنون با 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی جای داشته باشد. موثرترین بازیکن سپیدرود در هفته‌های اخیر مهرداد بایرامی در خط حمله بوده که چهارمرتبه گلزنی کرده و آمار خط هجومی سرخپوشان را قابل توجه‌تر کرده است.

نساجی با تغییر کادر فنی خود موفق‌تر از قبل کار کرده؛ مجید جلالی به تیم روحیه  مضاعفی تزریق کرد و باعث شد نتایج قابل توجهی بگیرند. آنها در مقابل تیم‌های بزرگ در نیم فصل دوم مسابقات آمار خوبی داشتند و نشان داده‌اند که حریف آسانی نیستند. نساجی در 9 دیدار اخیر خود در لیگ برتر 2 شکست و 6 مساوی داشته و در 4 دیدار برای گلزنی ناکام بوده است. 

رویارویی امروز سپیدرود و نساجی برای چهارمین مرتبه در چارچوب بازی‌های لیگ برتر به وقع می‌پیوندد. در سه بازی گذشته یک برد برای هر دو تیم بوده و دیگر مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده بود. در بازی نیم فصل اول در خانه نساجی بازی با تساوی به پایان رسیده بود. سپیدرود و نساجی پیش از اینکه پا به مسابقات لیگ برتر بگذارند یک مرتبه دیگر در وهله‌ای حساس برابر هم قرار گرفته بودند.

در بازی که سپیدرود موفق شد با پنالتی حسین کعبی جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند، نساجی مازندران در ورزشگاه عضدی حریف سرخپوشان بود. در آن مسابقه که جدال جذابی بین دو تیم شکل گرفته بود نماینده قائمشهر بازی را به تساوی کشانده بود اما تیم ریشه دار گیلانی موفق به کامبک شد تا روز فراموش نشدنی در رشت ثبت شود.

شاگردان نادر دست نشان بیش از هر چیزی دیگری به سه امتیاز این بازی نیاز دارند و در مسیر بازگشت به نتایج خوب پس از جدایی علی کریمی نیم نگاهی هم به بازی نفت مسجد سلیمان برابر پیکان دارند. نفت مسجد سلیمان با یک امتیاز بیشتر از سپیدرود در مرز سقوط قرار دارد و در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی شانس رقیب بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز