خبرگزاری کار ایران

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با ایلنا:

کمیته فنی نمی‌گذاشت بازیکنان بی‌کیفیت جذب تیم شود/ می‌توانستیم کنار شفر باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۵۸۵

سرمربی اسبق استقلال اعلام کرد کمیته فنی دوباره در کنار تیم حضورخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی بعد از مدتها در خصوص اتفاقات استقلال و کمیته فنی به صحبت پرداخت.مظلومی که در دیدار مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی حضور داشت، در خصوص این بازی معتقد است آبی‌پوشان می‌توانستند این تیم قطری را شکست دهند و به مرحله بعدی صعود کنند اما در زدن ضربات آخر کم‌دقت بودند.

* استقلال هم با باخت مقابل الدحیل قطر از آسیا حذف شد؟

خیلی حیف شد که استقلال نتوانست الدحیل قطر را شکست دهد زیرا که می‌شد این تیم را شکست داد. استقلال اگر همان تیم همیشگی بود شکست دادن الدحیل دور از دسترس نبود.  فکر می‌کنم بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند.

* خیلی‌ها می‌گویند تعویض‌های مجیدی خوب نبوده، شما هم موافقید؟

به نظر من اتفاقا تعویض‌های مجیدی به موقع و درست بود. الدحیل همان تیم همیشگی نبود واستقلال می توانست برنده از زمین خارج شود

* تماشاگران هم بعد از پایان بازی شعارهایی را علیه مدیریت باشگاه سر دادند؟

تماشاگران باید آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند. البته ما باید از آنها تشکر کنیم که با این گرانی بلیت آن موقع شب به ورزشگاه می‌آیند و از تیم حمایت می‌کنند. 

* حسین حسینی هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد؟

واقعا به او تبریک می‌گویم. حسینی در مقابل الدحیل عالی بود و چند بار دروازه استقلال را نجات داد. روی گل هم مقصر نبود.

* شفر هم رفت در حالی که به کمیته فنی اعتقادی نداشت نظرتان چیست؟

زمانی که کمیته فنی وجود داشت ما چند جلسه با شفر برگزار کردیم اما بعدش دیدیم که او مصاحبه کرده و گفته اعتقادی به این کمیته ندارد. البته که در قراردادش هم بندی وجود داشته که کمیته فنی نباید وجود داشته باشد. ما می‌توانستیم کمکش کنیم و می‌توانستیم خیلی از موارد را به او گوشزد کنیم. ما هم تا وقتی دیدیم او نیازی به این کمیته ندارد هیچ صحبتی خاصی در این خصوص نکردیم. به هر حال کمیته فنی کنار شفر بود و نمی‌گذاشت بازیکنان بی‌کیفیت جذب تیم شوند.

* الان که شفر رفته کمیته فنی باز هم تشکیل می‌شود؟

قرار شده از این پس درخصوص مسائل فنی هر اتفاقی می‌افتد با تصمیم کمیته فنی باشد. ما اعضای کمیته فنی جزو پیشکسوتان تیم هستیم و دنبال سرمربیگری در این تیم نیستیم و هدفمان کمک به این تیم است. برای فصل بعد هم دنبال مربی خارجی هستیم. یک مربی طراز اول خارجی خوب که فرهاد هم دستیارش باشد. خود فرهاد صراحتاً به ما گفت که نمی‌خواهد سرمربی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز