خبرگزاری کار ایران

الهامی: بازی با سپاهان فینال‌تر از فینال است / برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۴۹۲

مربی تیم پدیده شهرخودرو از هواداران این تیم خواست فردا ورزشگاه امام رضا(ع) را مملو از جمعیت کنند.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی که به دلیل کسالت یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم پدیده شهرخودرو در برابر سپاهان اصفهان حاضر شده‌بود، اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی متاسفانه زیر سرم است، نگران حال ایشان هستیم و امیدواریم که هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد. سپاهان تیم باشخصیتی است که با حضور قلعه‌نویی به روزهای خوب گذشته بازگشته است، از آن سو ما هم تیم قابل احترامی در لیگ هجدهم بودیم و جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی، گویای این واقعیت است. 

وی افزود: فرق ما و سپاهان در بازی فردا، پشتوانه بیست و چند هزار نفره‌ای است که سکوها را برای حمایت از ما پر خواهند کرد. آنها هفته گذشته هم ما را شرمنده کردند و هزار کیلومتر مسافت را طی کردند تا در تهران هم تنها نباشیم. دست تک‌تک این عزیزان را می‌بوسیم.

الهامی تاکید کرد: بازی فردا، فینال‌تر از فینال است و فرصتی برای اشتباه نداریم. باید با دقت و تمرکز کافی پای به این رقابت بگذاریم. 

وی در خصوص بخشیده‌شدن محرومیت سیاوش یزدانی پیش از دیدار پدیده شهرخودرو و سپاهان گفت: نمی‌دانم میان باشگاه سپاهان و کمیته انضباطی چه گذشته و به همین خاطر نمی‌توانم نظری بدهم. کاش فقط فدراسیون به گونه‌ای رفتار می‌کرد که این شائبه‌ها رقم نخورد.

مربی پدیده شهرخودرو گفت: فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس. بازی بسیار سختی داریم، اما می‌دانیم که از بازی فردا چه می‌خواهیم. خوشبختانه برای دیدار فردا نه مصدوم داریم و نه محروم.

الهامی در خصوص عملکرد کی‌روش استنلی گفت: برای تمام نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده‌ایم. بله کیروش یکی از مهره‌های تاثیرگذار لیگ هجدهم بوده، اما برای تک‌تک بازیکنان حریف برنامه داریم. بازی فردا تقابل دو سبک متفاوت در فوتبال ماست. این تقابل فکر می‌کنم بازی فردا را زیبا کند، مطمئنم که فردا هواداران به ورزشگاه می‌آیند و بازی زیبایی را خواهند دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز