خبرگزاری کار ایران

با مربی ایرانی روی نیمکت تیم امید موافقم

فرکی: دنبال رتبه تک رقمی هستیم / سالم کار می‌کنیم و برای پیروزی می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۴۸۳

سرمری تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری گفت: چه برای صعود و چه قهرمانی و وضعیت جدول را درک می‌کنم و به دنبال یک بازی قدرتمند و جوانمردانه هستیم و برابر معشیت الهی هم تسلیم هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش گفت: ایام ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. بازی از نگاه من یکی از بازی های مهم است. اولویت تیم ما که دوست داریم که بهترین بازی و کیفیت را ارائه کنیم.

او ادامه داد: دیداری که سرنوشت بقا و سپیدرود و نفت مسجد سلیمان است. ما نگاه مان به عملکرد خودمان است و قطعا برای پیروزی بازی می‌کنیم تا جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم. از این نوع بازی تجربه زیادی دارم. چه برای صعود و چه قهرمانی و وضعیت جدول را درک می‌کنم و به دنبال یک بازی قدرتمند و جوانمردانه هستیم و برابر معشیت الهی هم تسلیم هستیم.

فرکی در پاسخ به اینکه برابر نفت به بازیکنان جوانش بازی می دهد می گیرد گفت: این را در بازی فردا خواهید دید. اینکه ارنج چیست. ما به دنبال  رتبه تک رقمی در جدول خواهیم بود و به کار خودمان فکر میکنیم و قطعا به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

وی درباره برنامه اش برای فصل آینده گفت: ما هم مثل باقی تیم‌ها در پایان فصل به دنبال اهداف خواهیم بود. بخشی از آن به ما مربوط است که دنبال می‌کنیم. بخشی دیگر به تیم و بازیکنان مربوط است که چه تصمیمی خواهند گرفت. باید تا سوت پایان فصل بمانیم و بعد از آن مجموعه پیکان، کادرفنی و بازیکنان به دنبال شرایط خوبی خواهند بود. ما به دنبال این خواهیم بود تا با سیاست گذاری باشگاه در بودجه و اهداف فصل کار را دنبال کنیم.

فرکی درباره بحث شرط بندی در فوتبال گفت: من خودم آدم مثبتی هستم و نگاهم به اتفاقات مثبت است و جنبه منفی کار را در نظر ندارم. مجموعه ما سالم و خوشنامی در فوتبال است. بازیکنان و مجموعه طی این سال ها هیچ حواشی نداشت و دوست داریم برنده باشیم و نگاه‌ها را به سمت خودمان بکشانیم. ما سالم کار میکنیم و ابتدای هفته هم پیش از این بازی من تذکرات لازم را به بازیکنان دادم و حتی آنها را از مصاحبه منع کردم. بازیکنان من سالم هستند و برای پیروزی می‌جنگند. برای ما بازی عرض میکنم که عملکرد خودمان مهم است و تمام تلاش ما برای پیروزی است.

فرکی درباره شرایط تیم امید گفت: در هر حال حاضر من با مربی ایرانی موافق هستم. زمان کمی وجود دارد و مربی خارجی زمانبر است و حضور یک مربی داخلی می‌تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز