خبرگزاری کار ایران

تکلیف تیم‌های صعود کننده لیگ یکی روی هوا

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۳۰

یکی از چالش های همیشگی در مسابقات سال های اخیر لیگ دسته اول کشور، تعداد سهمیه صعود این رقابت ها بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سال های اخیر با اتمام رقابت های لیگ دسته اول کشور همواره موضوع افزایش تعداد سهمیه های صعود از لیگ یک به لیگ برتر مطرح می شود اما این موضوع یا آنقدر مسکوت می ماند تا انکه یا لیگ سال بعدهم به پایان برسد! و یا در نهایت با شروع رقابت ها اتفاقی همانند کنار کشیدن دو تیم فصل قبل رخ دهد و این موضوع منتفی گردد.

در صورتی که اگر معتقد به حرفه ای برگزار شدن رقابت های لیگ دسته اول کشور هستیم، باید سهمیه دقیق سقوط و صعود تیم ها پیش از شروع مسابقات به صراحت عنوان گردد تا تیم ها نیز از همان شروع فصل برنامه ریزی دقیق خود را داشته باشند.

آنچه که مسلم است از لیگ پرتعداد دسته اول با حضور 18 تیم، صعود تنها دو تیم به لیگ برتر 16 تیمی کافی نیست و مقامات سازمان لیگ نیز بارها بر این موضوع اذعان کرده اند اما از آنجا که هیات رئیسه سازمان لیگ بیشتر متشکل از مدیران تیم های لیگ برتری است، این سازمان به نوعی در تعارف تیم های لیگ برتر هیچگاه افزایش سهمیه صعود لیگ یک را به صراحت در سال های اخیر اعلام نکرده است.

این امیدواری وجود دارد که سازمان لیگ فوتبال کشور از هم اکنون که تا شروع مسابقات دسته یک زمان باقی است به  صراحت تکلیف این موضوع را روشن نماید و آن را به زمان آغاز مسابقات منوط نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز