خبرگزاری کار ایران

بازیکن هلندی خود را به مریضی زد تا بازی آژاکس را ببیند!

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۹۹

جوردی فان‌درلان، بازیکن تیم تل‌استار در لیگ دو هلند، از این باشگاه اخراج شده است. او به باشگاه گفته بود که حالش خوب نیست و باید استراحت کند، ولی برای تماشای بازی تاتنهام و آژاکس در دور رفت لیگ قهرمانان به لندن رفت.

به گزارش خبرنگا ایلنا، این مهاجم 25 ساله برد یک بر صفر آژاکس در خانه تاتنهام را از نزدیک دید. حالا باشگاه او، قرارداد فان‌درلان را فسخ کرده است. البته قرارداد این بازیکن در پایان فصل منقضی می‌شد.

دوربین‌های تلویزیونی تصویر او را در میان جمعیت نشان دادند. این بازیکن حالا به دنبال باشگاه جدیدی می‌گردد.

او درباره سفرش به لندن گفته است: «البته که می‌دانستم اوضاع بسیار ناخوشایندی است. من با پیت بوتر (مدیر فنی باشگاه) صحبت کردم و قرار بر این شد که مسیرمان از هم جدا شود. من گفتم حالم خوب نیست چون مطمئن بودم که فقط در این صورت می‌توانم در تمرینات شرکت نکنم.

 اما این تصمیم را در حالی گرفتم که می‌دانستم تل‌استار دیگر هیچ هدفی در این فصل ندارد و با توجه به این، در آن دوران زیاد به من بازی نمی‌رسید، شانس کمی داشتم که مقابل تیم یونگ پی‌اس‌و به میدان بروم. در هر صورت، اگر الان بود غیرممکن بود به لندن بروم. اما پیش از بازی لیگ قهرمانان هم به باشگاه گفتم که حالم خوب است و به لندن رفته‌ام. به همین دلیل سران باشگاه از دیدن من در تلویزیون غافلگیر نشدند. آنها در آن لحظه خبر داشتند که در ورزشگاه هستم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز