خبرگزاری کار ایران

با زنیت سطح فنی‌اش را به نمایش گذاشت

سردار، تیتر مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان روسی

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۷۹

سردار آزمون در نیم فصل دوم لیگ برتر روسیه درخشش فوق‌العاده‌ای در ترکیب زنیت داشت و حالا اهالی فوتبال در روسیه هر روز از او تعریف و تمجید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نقل از سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، گئورگ ژیکیا مدافع تیم اسپارتاک مسکو گفت: «سردار آزمون فصل جاری لیگ برتر روسیه را با تیم روبین‌کازان شروع کرد اما با حضور در زنیت سن‌پترزبورگ بهترین سطح فنی خود را به نمایش گذاشت. او پس از آمدن به زنیت شروع به گلزنی و کسب امتیاز کرد. به دلیل اینکه فصل را در یک تیم شروع کرد و سپس در تیم دومی حضور یافت نمی‌توانم روی او علامت بازیکن خاص زنیت را بزنم. سردار از نظر هجومی بازیکن بسیار خوبی است اما سایر بازیکنان زنیت هم خوب بودند.»

رشید رحیم‌اف سرمربی تیم احمد گروژنی هم در گفت‌وگوی تلفنی با خبرگزاری ریانووستی روسیه درباره سردار آزمون گفت: «سردار آزمون را می‌توانیم یکی از بهترین بازیکنان نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه بنامیم. او خیلی زود در تیم جدیدش جای گرفت و با به ثمر رساندن گل‌های زیادی امتیازهای خوبی برای تیم زنیت سن‌پترزبورگ به دست آورد.»

وی ادامه داد: «سردار آزمون علاوه بر گلزنی در بازی با سر عالی کار می‌کند. پس از بازی هفته اخیر احمد گروژنی مقابل زنیت سن‌پترزبورگ که منجر به قهرمانی این تیم در لیگ برتر روسیه شد با سردار آزمون در این رابطه صحبت کردیم. به نظرم او خرید بسیار خوب زنیت است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز