خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آفریقا: پایان همکاری رنارد با تیم ملی مراکش

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۰۴۸

سرمربی تیم ملی مراکش به زودی همکاری خود با شیرهای اطلس را پایان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، هروه رنارد، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به گفته اکثر منابع آفریقایی در پایان جام ملت‌های آفریقا 2019 که به میزبانی مصر برگزار می‌شود، از هدایت شیرهای اطلس کناره گیری می‌کند.

به گفته نشریه اکیپ فرانسه، برونو ژنسیو سرمربی فعلی تیم لیون که با فرا رسیدن تابستان قراردادش به پایان می‌رسد جدی‌ترین گزینه جانشینی رنارد است.

رنارد طی چند ماه اخیر توسط دو باشگاه بزرگ قاره یعنی زامالک و الاهلی زیر نظر بوده و با پیشنهادهای جذابی هم رو به رو شده بود اما تصمیم داشت تا پایان جام ملت‌ها به آنها پاسخ ندهد.

فدراسیون فوتبال مراکش قرار است به زودی نشستی را برای بررسی راهکارهای سیاست ورزش بررسی کند و به گفته یک رسانه مراکشی دعوت نامه‌ای از سوی فدراسیون به دست رنارد نرسیده است و همین دلیل محکمی برای پایان همکاری او خواهد بود.

رنارد فرانسوی تماشاگر آخرین مسابقه تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا بود تا از زمستان گذشته یکی از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی روش پرتغالی باشد و با وجود اینکه گفته شده سرمربی بعدی ایران اروپایی است او همچنان به عنوان یکی از کاندیدها باقی می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز