خبرگزاری کار ایران

واکنش بازیکنان سیتی قبل از گل استثنایی کمپانی نه! شوت نزن، وینی!

کمپانی: من به اینجا نرسیده‌ام که بازیکنان جوان به من بگویند شوت بزنم یا نه

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۰۵

شوت استثنایی ونسان کمپانی کاپیتان منچسترسیتی پیروزی تیمش برابر لسترسیتی را رقم زد و باعث شد شانس اول قهرمانی شوند اما مدافع بلژیکی می‌گوید هم‌تیمی‌هایش به او توصیه می‌کردند شوت نزند و همین او را مصمم کرده که این کار را انجام دهد. این گل دقیقه 70 در دیداری که گره خورده بود، نخستین گل لیگ برتری کمپانی از بیرون محوطه جریمه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرخیو آگوئرو بعد از مسابقه با کمپانی شوخی کرد و گفت: «وینی، گفتم که شوت نزن، نگفتم؟!» کمپانی بعد از مسابقه گفت: «کمی ناراحت‌کننده بود چون همه می‌گفتند شوت نزن. واقعا آزاردهنده بود. من به اینجا نرسیده‌ام که بازیکنان جوان به من بگویند شوت بزنم یا نه. چنین گلی در تمرین زده بودم. 15 سال است که در سطح اول فوتبال بازی می‌کنم و همیشه به من گفته‌اند شوت نزن. گفته بودم یک روز این کار را می‌کنم و گل می‌زنم و امروز این اتفاق افتاد.»

پپ گواردیولا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرده کمپانی آن لحظه چه کند، گفت: «شوت نمی‌زند، پاس می‌دهد اما او تصمیم درستی گرفت. من خیلی مطمئن نبودم اما فوتبال این است. بارها گفته‌ام که هنرمند، بازیکنان هستند. آنها در کسری از ثانیه تصمیم می‌گیرند. مهم این است که او باور داشت گل می‌زند و همین به ما کمک کرد بازی را ببریم.»

رحیم استرلینگ بازیکن دیگری بود که نمی‌خواست کمپانی شوت بزند. او در توییتر عکسی از خودش گذاشت که به طرف کاپیتان بعد از چکاندن ماشه می‌رود و در توضیح نوشت: «صورتم فریاد می‌زند که نه شوت نزن وینی. نههههههه، وای، چه گلی!»

کمپانی به تمجید از لستر پرداخت که کار را برای سیتی سخت کرده بود: «ما برابر تیمی بازی کردیم که می‌توانست جزو تاپ‌سیکس باشد. برندان راجرز این تیم را متحول کرده. بعضی اتفاق‌ها قرار است بیفتد. من زیاد گل می‌زنم اما توانستم به‌موقع گل بزنم. من همیشه طوری بازی می‌کنم که انگار آخرین بازی‌ام است. کار زیادی می‌طلبد اما واقعیت همین است.»

منبع: دیلی‌میل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز