خبرگزاری کار ایران

زیدان و شهامت تعیین تکلیف بازیکنان به صورت رودررو

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۸۴

زین‌الدین زیدان خودش یک فوتبالیست بوده و دقیقاً می‌داند در ذهن بازیکنانش وقتی که اخبار مطبوعات را می‌خوانند و شایعات را می‌شنوند، چه می‌گذرد و خوب می‌داند که آنها تعویض شدن‌شان یا هر بار به میدان رفتن خود را نشانه‌ای از آینده‌شان می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آنها مانند همه ما، افکار و پیش‌فرض‌هایی در ذهن خود درباره فصل آینده دارند و سوالاتی مثل اینکه آیا ماندنی هستند یا باید بروند ذهن‌شان را مشغول می‌کند. به همین دلیل زیدان مربی خوبی است؛ چون او شجاع است، چون او نمی‌خواهد که بازیکنانش توسط اشخاص ثالث درباره سرنوشت‌شان مطلع شوند.

او بازیکنانی را به دفتر خود احضار کرده و رودررو به آنها گفته است که فصل آینده مربی‌شان نخواهد بود. درست یا غلط، این تصمیم او بوده و او هم تنها کسی است که این تصمیم را به بازیکنانش انتقال داده است. او به مارکوس یورنته، کسی که بعد از یک سال خود تصور می‌کرد که جایگاهش در تیم تضمین شده است، گفته که برای فصل آینده روی او حساب نمی‌کند. او دنی سبایوس، کسی که خودش هم قبلاً گفته بود که به دنبال تیمی جدید می‌گردد را هم احضار کرد تا به او بگوید که تصمیمش درست است و باید به دنبال تیمی جدید باشد.

از همه اینها مهم‌تر اما گرت بیل گران‌ترین بازیکن تیم بوده. زیدان به کسی که اصرار به ماندن داشت و تصور می‌کرد از فرصتی دیگر بهره‌مند می‌شود، گفته که دیگر روی او حساب نمی‌کند اما ‌ای کاش که همه مربیان شهامت زیدان را داشتند، کسی که سال گذشته به این دلیل رئال را ترک کرد که از بالا اختیارات لازم برای رودررو شدن با چندین ستاره تیم را نداشت، اختیاری که الان به او داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز