خبرگزاری کار ایران

خط دفاع پارسی تراکتور مقابل پارس

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۳۷

دو مدافع تراکتورسازی مقابل تیم سابق خود به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز میزبان پارس جم خواهد بود.

این دیدار با توجه به جابجایی چند بازیکن بین دو تیم در سال‌های اخیر اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند. جایی که محمد نوری و شهرام گودرزی در ترکیب پارس به مصاف تیم سابقشان می‌روند و از آن طرف دو مدافع میانی پارس جم در فصل گذشته حالا مقابل این تیم بازی خواهند کرد.

محمد طیبی و ایمان سلیمی فصل گذشته در ترکیب پارس‌جم خوش درخشیدند و در پایان فصل به تراکتورسازی آمدند و همان عملکرد را هم در این فصل در تراکتورسازی داشته‌اند.

به این جمع می‌شد محسن فروزان را هم اضافه کرد که به عنوان گلر پشت این دو نفر در پارس جم به هماهنگی خوبی رسیده بود حاصلش کلین شیت در 7 دیدار پیاپی رقابت‌های این فصل بود ولی او بعد از بازی با سپیدرود به مشکلاتی برخورد که همکاری‌اش با باشگاه قطع شد و در بازی با تیم سابقش غایب است.

پارس جم فصل گذشته با وجود اینکه تیمی تازه صعود کرده به لیگ برتر بود ولی نتایج درخشانی گرفت و بازیکنانی در ترکیب خود داشت که از خوب‌های لیگ برتر بودند و اکثر آنها در پایان فصل جابجا شدند. فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری به عنوان دو فول بک چپ و راست این تیم به استقلال رفتند، هرچند که آنجا به نیمکت دوخته شدند ولی عملکرد خوبشان در فصل قبل از یاد نرفته است.

امید سینگ به نساجی رفت، حمدی‌نژاد به استقلال خوزستان منتقل شد، میثم آقایی مسیر نفت مسجد سلیمان را در پیش گرفت، مهدی زبیدی به فولاد رفت و علی دشتی هم در تیم سایپا حضور پیدا کرد. حتی ابراهیم صالحی هم قصد داشت به سپاهان برود ولی مشکلات شخصی مانع شد.

حالا سلیمی و طیبی این دو مدافع مستحکم تراکتورسازی انگیزه زیادی مقابل تیم سابق و سرمربی سابق خود یعنی مهدی تارتار دارند و باید دید برابر تیم سابق چکار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز