خبرگزاری کار ایران

شایعه نزدیک؛ اروپا منتفی شود طارمی به پرسپولیس برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۸۲

مهدی طارمی که اکنون سه پیشنهاد از لیگ قطر و اروپا در جیب دارد، در صورت ناکامی در مذاکرات به ایران بازخواهد گشت تا پیراهن پرسپولیس را بار دیگر بر تن کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی که در نیم فصل گذشته راهی لیگ ستارگان قطر شده و پیراهن الغرافه را برتن کرد، این روزها با پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس مواجه شده و در صورت توافق در این زمینه، بار دیگر شاهد حضور او در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ خواهیم بود.

طارمی که به طور قطعی از الغرافه جدا خواهد شد، این روزها با پیشنهاداتی از الریان قطر و لیگ یونان، بلژیک و... مواجه شده است و مذاکرات در این زمینه را دنبال می‌کند. اما در صورتی که مسائل مالی و شرایط تیمی برای او در این تیم‌ها فراهم نشود، مذاکرات خود با پرسپولیس را دنبال خواهد کرد و بار دیگر به لیگ برتر بازخواهد گشت.

پرسپولیس این روزها به شدت در فاز تهاجمی با مشکل مواجه است و این مساله با جذب بودیمیر نیز نتوانسته خواسته‌های آنها را برطرف کند. کلید مذاکره برای بازگشت طارمی به پرسپولیس از زمان حضور این بازیکن در اردوی سرخپوشان در دوحه خورد و برانکو و مدیریت باشگاه در ملاقاتی پیش از بازی با السد داشته، خورد. 

اکنون باید منتظر ماند و دید آقای گل دو فصل پانزدهم و شانزدهم بار دیگر به ایران بازخواهد گشت و پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد یا به رویاپردازی خود در خارج از کشور ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز