خبرگزاری کار ایران

حمله تند میلاد فخرالدینی به تماشاگران الزورا

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۷۸

مدافع ذوب آهن در پایان بازی با الزورا حرف‌های تندی علیه تماشاگران حریف بر بر زبان آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن موفق شد با تساوی 2-2 مقابل الزورا عراق جواز صعود به دور بعدی رقابت‌ها را بگیرد. این دیدار درگیری و حاشیه‌های زیادی داشت و در پایان بازی میلاد فخرالدینی در خصوص آن صحبت کرد.

فخرالدینی در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. خدا لطف کرد و در یک بازی سخت توانستیم مساوی بگیریم و با این نتیجه صعودمان قطعی شد. هرچند ناراحتیم که دو تیم دیگر ایرانی صعود نکردند و مطمئناً پرچمدار ایران در رقابت‌ها خواهیم بود و بهترین عملکرد را نشان می‌دهیم.

وی در مورد حواشی بازی هم گفت: بازی خیلی شرایط سختی داشت خصوصاً در نیمه دوم که آنها جلو افتادند هر موقع توپ جمع کن می‌خواست به ما توپ بدهد با دست حرکت توهین آمیزی انجام می‌دادند و از سوی سکوها هم انواع و اقسام توهین‌ها به خانواده ما، به تیم ذوب‌آهن و حتی به کشور ایران انجام می‌شد. به نظرم آنها واقعاً نمک نشناسند چرا که اگر ایران نبود الان باید روی کارتن می‌خوابیدند. واقعاً نمک نشناس‌تر از این‌ها ندیده‌ام و خدا این مسائل را دید و نتیجه بازی جوری رقم خورد که به حقمان برسیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز