خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: با چند مربی صاحب کارنامه برای هدایت تیم ملی فوتبال مذاکره شده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۵۱

وزیر ورزش و جوانان گفت: دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعدادهای جوانی که در رده های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با بکارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک 2020 توکیو صعود کنیم.

به گزارش ایلنا،مسعود سلطانی فر در خصوص تعیین تکلیف نهایی هدایت تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید گفت: کاملا در جریان هستم که مسئولین فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستند و با تعدادی از مربیان خیلی خوب خارجی در این خصوص مذاکراتی داشته و به تفاهماتی رسیده اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوار هستیم ظرف روزهای آینده این مذاکرات به نتیجه نهایی برسد و هم سرمربی تیم بزرگسالان و هم سرمربی تیم المپیک ما اانتخاب شوند. ما بیش از 40 سال است که به بازی های المپیک صعود نکرده ایم و آخرین حضورمان در مسابقات 1976 مونترال بود. فکر می کنم دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعدادهای جوانی که در رده های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با بکارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک 2020 توکیو صعود کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

سلطانی فر در پایان تاکید کرد: در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی انجام شده که امیدواریم با بررسی های دقیق در آینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز