خبرگزاری کار ایران

از حضور فرشاد در استقلال خبر نداشتم

ماجدی:مجیدی حتما درخودش دیده که می‌تواند به استقلال کمک کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۴۱

عضو هیات مدیره استقلال معتقد است مجیدی بازیکن بزرگی بوده و برای این تیم خیلی زحمت کشیده است..

به گزارش ایلنا،رییس کمیته‌اموزش فدراسیون فوتبال که عضو هیات مدیره استقلال هم هست، در خصوص اتفاقات رخ داده در چند روز اخیر که باعث حاشیه‌های زیادی برای این تیم شده عقیده دارد عضو هیات مدیره نباید در رسانه‌ها صحبت کند بلکه اگر هم حرفی هم دارد باید در جلسه هیات مدیره بزند.ماجدی در خصوص انتخاب برادرش به عنوان مربی استقلال و این‌که او در این انتخاب هیچ نقشی نداشته است صحبت های ذیل را انجام داد.

این روزها درباره انتخاب فرشاد به عنوان مربی خیلی حرف و حدیث است و شنیده می‌شود شما در این انتخاب به عنوان عضو هیات مدیره نقش داشته اید؟
 
بعد از این همه سال حضور در فوتبال به این حرفها عادت کرده‌ام. من دلیلی ندارد در این خصوص و این شایعات توضیحی بدهم ولی باور کنید من بعد از این‌که فرشاد به عنوان مربی انتخاب شد متوجه این موضوع شدم.
 
إیعنی برای حضور در استقلال با شما صحبت نکرد؟
 
 همانطور که گفتم از موضوع خبری نداشتم اما این‌که چگونه متوجه شدم باید بگویم یک نامه از باشگاه استقلال به فدراسیون آمد مبنی بر این‌که یک‌ماه به فرشاد مرخصی بدهند تا از تیم امید در اختیار باشگاه استقلال باشد و به عنوان مربی به فرهاد مجیدی کمک کند. همین جا بود که  متوجه شدم فرشاد قراراست به استقلال برود. درضمن فرهاد و فرشاد از دوست‌های قدیمی با هم هستند . من فکر می‌کنم بهترین کسی که می‌تواند در خصوص همکاری فرشاد با استقلال صحبت کند خود فرهاد مجیدی است  که شب گذشته این کار را انجام داد چون او فرشاد را به استقلال آورده است. این را هم اضافه کنم فرشاد یک شخصیت حقیقی مستقل دارد. او 7-8 سالی است هم که مدرک A گرفته و در سال‌های اخیر در تیم‌های متعددی کار مربیگری و آنالیز انجام داده و در تیم‌های ملی هم بوده است. من اصلا به خودم اجازه نمی‌دهم چون در هیات مدیره هستم دست به چنین رفتارهایی بزنم.
 
وضعیت این روزهای استقلال زیاد جالب نیست و هر روز یک خبر حاشیه ای جدید منتشر می‌شود خصوصا این‌که پای اعضای هیات مدیره درمیان است؟
 
اصلا در این‌باره صحبت نمی‌کنم. سایر اعضا و دوستان هیات مدیره هم نباید حرف بزنند چون یک عضو هیات مدیره هم اگر حرفی دارد و می‌خواهد به تیم کمک کند باید در جلسه هیات مدیره صحبت کند نه در مطبوعات.
 
درمورد برکناری شفر چه نظری دارید؟
 
درمورد شفر هم هیچ صحبتی ندارم چون تمام حرف هایم را درهیات مدیره زده‌ام.از سوی دیگر آقای فتحی به عنوان سخنگو توضیح لازم را داده است. بازهم تاکید می‌کنم روزی که به هیات مدیره اضافه شدم قرار شد که اعضا درمورد تیم و هر نظر و پیشنهادی دارد در جلسات صحبت کند نه در مطبوعات 
 
به عنوان کارشناس و بازیکن سابق استقلال هم نمی‌خواهید نظر خودتان را بدهید؟
 
اگر این پست را نداشتم حتما صحبت می‌کردم ولی الان صحبت نمی‌کنم.

درمورد فرهاد مجیدی هم حرف نمی‌زنید؟
 
فرهاد بازیکن بزرگی بوده و برای استقلال خیلی زحمت کشیده است. اما این‌که الان هدایت استقلال را قبول کرده باید بگویم حتما این قدرت را در خود می‌دیده که هدایت استقلال را قبول کرده است. او تجارب خوبی از زمان بازیگری خودش دارد و در این برهه کوتاه فکر می‌کنم که به تیم کمک کند.
 
گویا موفق شده‌اید مجوز صدور مدرک مربیگیری آسیا را در داخل ایران بگیرید؟
بله دقیقا همینطور است. بعد از یک سال تلاش تمام مربیان، مدرسان، همکاران، اعضای کمیته‌اموزش و مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال و حمایت‌های بسیار مستمروهمکاری ادامه دار شکوری، سرپرست دبیرکلی، باعث شد تا ما بتوانیم پس از ارزیابی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از دوره A که سه‌ماه پیش برگزار شد، قبولی نهایی با حداکثر امتیاز را از سوی AFC دریافت کنیم. خوشحالم که بگویم تا کنون 4 کشور ایران، عراق، ژاپن و قزاقستان به عنوان عضو کنوانسیون آموزش AFC انتخاب شدند. پیش از این باید کلی نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کردیم، بعد نتایج را ارسال می‌کردیم و سپس نامه می‌فرستادیم که دوره مربیگری‌های مختلف را برگزار کردیم و اطلاعات مربوطه را می‌فرستادیم. سپس کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی می‌کرد و در نهایت با پروسه زمانبری که پیش رو داشتیم مدارک و گواهینامه‌های را برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال می‌کرد.در واقع هر کاری که می‌خواستیم انجام بدهیم باید از مسوولین بخش آموزشAFC اجازه می‌گرفتیم. اما اکنون با عضو شدن در کنوانسیون آموزش AFC خودمان می‌توانیم دوره‌های مربیگری A و B آسیا را برگزار و گواهینامه و مجوز صادر کنیم. ضمن این‌که این گواهی‌ها با مجوز کار همراه خواهد بود و مدت فعالیتش برای مربیان 3 سال است.این موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران محسوب می‌شود. شاید بگویم که در همه ماه‌های اخیرهمه فکر و ذهنم به این موضوع بوده سخنی به گزاف نبوده است.
 
 
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز