خبرگزاری کار ایران

آماری جالب از گل‌های دقایق پایانی مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۴۳

مس رفسنجان با هدایت میشو کریستوویچ فصل را با 36 امتیاز و جایگاه دهم جدول لیگ آزادگان به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رفسنجانی ها در بازی های آخر خود، در دقایق پایانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و در تمام این بازی ها در زمان پایانی موفق به گلزنی و بعضا کسب 3 امتیاز شدند.

در هشت بازی آخر مس رفسنجان در لیگ یک، آن ها موفق شدند 7 گل را در دقایق پایانی به ثمر برسانند.

از گل گل سه امتیازی برابر خونه به خونه در دقیقه 76 گرفته تا گل تساوی بخش اکبر صغیری برابر شاهین در دقیقه 86. اکبر صغیری همچنین برابر شهرداری ماهشهر در دقیقه 94 نیز گلزنی کرد و حامد حیدری مدافع رفسنجانی‌ها در دقیقه 75 گل پیروزی بخش این تیم مقابل مس کرمان را به ثمر رساند.

اوج بلوغ یاران میشو روی گلزنی در دقایق پایانی در بازی با فجرسپاسی بود. جایی که آنها بازی 3-2 باخته را با گلزنی در دقایق 90 و 93 موفق شدند 4-3 برنده از زمین خارج شوند. آخرین گل دقیقه پایانی مس نیز توسط حامد حیدری مقابل  گل ریحان البرز در دقیقه 85 به ثمر رسید و آنها را از یک شکست نجات داد.

به هر شکل گلزنی در دقایق پایانی نشان از چند مقوله بسیار مهم دارد. حس نباختن در وجود بازیکنان، تمرکز بالا، توانایی جسمی و ذهنی بالا و ... که رفسنجانی‌ها با سرمربی کروات خود، به این مهم دست پیدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز