خبرگزاری کار ایران

دوباره به اوج بر می‌گردم

اخباری: جسمم در سایپا بود ولی فکر و ذکرم با تراکتور/ پیشنهاد اروپا را به خاطر تراکتور رد کردم!

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۵۱

گلر تراکتورسازی در مورد شرایط این روزهای خود و بازگشت به ترکیب اصلی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اتفاقات بازی تراکتورسازی - سپیدرود منجر به قطع همکاری این باشگاه با محسن فروزان شد و در شرایطی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، بعد از 7 کلین شیت پیاپی فرصت بازی به دیگر دروازه‌بان این تیم رسید تا بعد از مدت‌ها به میادین برگردد. محمدرضا اخباری بعد از مدت ها سکوت درباره اتفاقات پیرامون خودش در گفت وگوی تلویزیونی با برنامه موج فوتبال شبکه سهند شرکت کرد و صحبت های جالبی را بر زبان آورد که در ادامه می خوانید:

 

مجبور شدم با سایپا ادامه دهم

من در لیگ های پانزدهم و شانزدهم دو سال خوب را به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی داشتم. متاسفانه به خاطر قراردادی که از قبل با سایپا داشتم، مجبور شدم به این تیم برگردم. البته خیلی تلاش کردم که بتوانم رضایت مسئولان سایپا را بگیرم و به کارم در تراکتور ادامه دهم، حتی یادم هست می خواستم به اردوی سرعین اردبیل نروم  اما باشگاه این اجازه را نداد و مجبور شدم با تیم سایپا ادامه بدهم.

 

جسمم در سایپا بود، فکر و ذکرم در تراکتور

در طول مدتی که در سایپا بودم، همواره فکر و ذکرم تراکتورسازی بود. خوشحالم که قسمت شد و برگشتم. من همیشه گفته ام که مدیون تراکتورسازی هستم. در حضور قبلی خودم در تراکتور افتخار رسیدن به تیم ملی نصیبم شد و حدود 3 سال در اردوهای ملی بودم. افتخار این را نیز داشتم که با تیم تراکتورسازی از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.تیم آن زمان ما تیم خیلی خوبی بود که موجبات شادی مردم را فراهم کرد.

 

اقدام سایپایی ها باعث شد نیم فصل بازی نکنم

من از تراکتورسازی مصدومیتی را با خودم به سایپا بردم. در تیم سایپا این مصدومیتم تشدید شد و مسئولان و کادرپزشکی سایپا نیز توانایی این را نداشتند که مرا درمان کنند و در شرایط خوب قرار دهند. آنها مانند کادر پزشکی تراکتورسازی نیز برای بازیکنان ارزش قائل نمی شدند.بعد از پایان لیگ هفدهم با باشگاه صحبت کردم که برای درمان پای مصدومم به اسپانیا بروم اما مخالفت کردند و همین موضوع موجبات اختلاف میان من و باشگاه و کادرفنی را ایجاد کرد. از این رو در نیم فصل اول نتوانستم بازی کنم. سایپا رضایتنامه ام را دیر صادر کرد وهمین باعث شد دیر به تراکتور ملحق شوم. از طرف دیگر دوست هم نداشتم در هر تیمی بازی کنم.

 

مطمئن بودم روزی به تراکتور برمی گردم

روزی که از تراکتورسازی جدا شدم، مطمئن بودم که یکروز به تبریز و تیم محبوب آذربایجان برمی گردم. حتی مصاحبه کردم و این را گفتم. محبت مردم آذربایجان همه جای ایران نصیب من می شد و وقتی پیشنهاد دوباره به من شد، لحظه ای درنگ نکردم و تصمیم گرفتم به تیمی بیایم که در آن خوشحال هستم.

 

به خاطر تراکتور قید حضور در اروپا را زدم

قبل از پیوستن به تراکتورسازی من با یک تیم اروپایی صحبت کرده بودم. حتی پیش نویس قرارداد را نیز فرستادند و با سرمربی تیم نیز صحبت کردم. همه چیز مهیا شد و عازم سفر بودم که تماس آقای زنوزی شرایط را تغییر داد و تصمیم گرفتم قید اروپا را بزنم و به تراکتورسازی برگردم.

 

دوری از فوتبال عواقب دارد، دوباره به اوج می رسم

از داریوش اسفندیاری مربی دروازه بان های تراکتور تشکر می کنم؛ همچنین از آقای گل محمدی در تهران ممنونم که خیلی برایم زحمت کشیدند تا بدنم آماده شود. من مشکل جسمانی ندارم اما دوری از هر کاری عواقبی دارد. الان که برگشته ام، کم کم اعتماد به نفسم برمی گردد و شرایط بهتری پیدا می کنم. خداراشکر در تیمی هستم که هوادارانش پشتم هستند و هم تیمی هایم نیز کمک زیادی می کنند و روحیه می دهند تا در بازی های آینده شرایط بهتری داشته باشم.

 

اولین باری که روی نیمکت نشستم دلم گرفت

برای من به عنوان بازیکنی که در دوره قبل حضور در تراکتور همه بازی ها را به طور ثابت بازی کرده بودم، نیمکت نشینی بسیار سخت بود. یادم نمی رود اولین بازی ای که باید روی نیمکت ذخیره ها می نشستم، خیلی ناراحتم شدم. جو را که دیدم حال و هوای عجیبی داشتم. با این حال مهم ترین مساله موفقیت تیم بود. در آن هفته ها خوب هم نتیجه می گرفتیم و از این بابت خوشحال بودیم.

 

فرق باشگاه خصوصی و دولتی در تراکتور مشخص می شود

قرارداد من با تراکتورسازی 4.5 ساله است؛ فرق باشگاه خصوصی و دولتی اینجا معلوم می شود. زمانی که تراکتور دولتی بود، کسی برای آینده دل نمی سوزاند و همه به دنبال آن بودند تا یکسال نتیجه بگیرند و بعد از آن هرچه شد، شد. از وقتی آقای زنوزی باشگاه را در اختیار گرفتند، قرارداداکثر بازیکنان بلندمدت بسته شد و خداراشکر جوانان مستعدی داریم که فکر می کنم می توانند چندین سال برای تیم بدرخشند.

 

می خواستیم پرسپولیس را ببریم، نشد

مقابل پرسپولیس هواداران حضوری فوق العاده داشتند. ما هم می خواستیم به پرسپولیس برسیم و برای برد هم قسم شدیم. می خواستیم دل مردم را شاد کنیم اما بدشانس بودیم. موقعیت های زیادی داشتیم که از دست رفت و فکر می کنم نتیجه مساوی بیشتر به سود پرسپولیس بود.

 

با کمک هواداران پارس جنوبی را می بریم

مقابل پارس جنوبی شانس خوبی برای برد داریم. ما میزبان هستیم و هواداران کنارمان هستند. بزرگ ترهای تیم هم صحبت های خوبی داشتند و انشاالله با کمک هواداران این مسابقه را ببریم تا به فولاد برسیم و سهمیه آسیایی را به دست آوریم.

 

از هواداران تراکتورسازی تشکر می کنم

جا دارد یکبار دیگر از طرفداران تراکتورسازی تشکر کنم که همیشه به من لطف داشته اند. خوشحالم که این افتخار را داشتم تا یکبار دیگر خدمت شان باشم و امیدوارم خیلی زود به دوران اوج برگردم و آنها را خوشحال کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز