خبرگزاری کار ایران

عرب: بازی با سپاهان را نباید فراتر از فوتبال تفسیر کرد/ پرسپولیس آماده رویارویی با پاختاکور است

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۴۵

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که فوتبال صحنه جوانمردی و فتوت است و باید فضای فوتبال همیشه پاک باشد.

به گزارش ایلنا،ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  فوتبال پاک را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اعتقاد داریم فوتبال صحنه فتوت و جوانمردی است و باید فضای فوتبال فضای پاکی باشد تا محیط استادیوم ها به محیطی امن و پرنشاط تبدیل شود و باشگاه پرسپولیس همچون همیشه آمادگی دارد تا برای تحقق این مهم حرکت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس برای دو هفته پایانی لیگ برتر و همچنین بازی های جام حذفی در راستای کنترل ورزشگاه ها و دوری از تنش و درگیری نهایت همکاری و تعامل را با دیگر نهادها خواهد داشت.

ایرج عرب وضعیت تیم فوتبال این باشگاه در آستانه رقابت امشب مقابل پاختاکور ازبکستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: همه تلاش ها برای حفظ آرامش تیم صورت گرفته است و کاروان پرسپولیس با پرواز اختصاصی به تاشکند رفت، در هتل پنج ستاره مستقر شده و از لحاظ روحی و جسمی آماده یک رویارویی خوب است.

مدیرعامل پرسپولیس به بازی حساس پرسپولیس – سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی هم اشاره کرد و توضیح داد: این یک بازی بزرگ است اما نباید آن را فراتر از یک فوتبال تفسیر کرد و با ایجاد حساسیت های بی مورد به حواشی دامن زد. قطعا هر دو باشگاه تلاش خواهند کرد که این مصاف با ایجاد یک فضای فوتبال پاک به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز