خبرگزاری کار ایران

مشکل تراکتورسازی در پنجره تابستانی با پایان خدمت سربازها

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۱۲

خدمت سربازهای تراکتورسازی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه برای حفظ آنها باید با باشگاه‌شان توافق کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر فعالیت تیم‌ها در نقل و انتقالات به شکل غیر رسمی شروع شده و هر روز خبر از مذاکره تیم‌ها با گزینه‌های مورد نظرشان مطرح می‌شود.

یکی از تیم‌هایی که عزم جدی برا حضور فعال در نقل و انتقالات دارد تراکتورسازی تبریز است که به گفته مالک خود قرار است تیم کهکشانی واقعی را فصل بعد در تبریز ببینیم. در این میان یکی از دغدغه‌های مهم تراکتورسازان حفظ بازیکنانی است که قراردادشان تمام می‌شود. شاید در مورد بازیکنان عادی مشکلی وجود نداشته باشد چرا که اوضاع مالی خوب سرخپوشان تبریزی دستشان را در مذاکره و تمدید قرارداد باز می‌گذارد ولی مشکل مهم و اصلی آنها پایانِ خدمت سربازان این تیم است که طبق قانون باید ادامه قرارداد خود را در تیم اصلی‌شان سپری کنند و باشگاه اگر آنها را می‌خواهد باید رضایت‌نامه‌شان را بگیرد.

 

ماجرای ذوبی‌ها

در شرایطی که ذوب آهن فصل گذشته مشکلات زیادی داشت، در پنجره نیم فصل 3 بازیکن این تیم یکباره جدا شدند و برای خدمت سربازی به تراکتورسازی رفتند. احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنان کلیدی ترکیب ذوب آهن بودند و جدایی آنها با ناراحتی مسئولان ذوب آهن از تراکتوری‌ها همراه بود که این ناراحتی کماکان پابرجاست و همین موضوع کار را برای توافق سخت می‌کند. ذوبی‌ها به جد خواستار بازگشت بازیکنانشان هستند و منصوریان تاکید کرده به این 3 نفر نیاز دارد. چندی پیش زنوزی به دیدار سعید آذری رفته بود و در این مورد مذاکراتی میان طرفین شکل گرفت که البته نتایج مثبتی نداشت. باید دید در نهایت ذوبی‌ها رضایت به جدایی بازیکنان خود می‌دهند یا نه. شنیده می‌شود مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر مورد توجه تراکتور قرار دارند ولی این باشگاه اصراری برای حذف احسان پهلوان ندارد و احتمالا او به ذوب آهن بر می‌گردد.

 

قائم اسلامی‌‌خواه

او از بادران به تراکتور آمده بود ولی چندی قبل مسئولان دو باشگاه به توافق رسیدند و قرارداد او قطعی شد تا مشکلی برای ادامه همکاری با تراکتورسازی بعد از خدمت سربازی خود نداشته باشد و طرفین فقط یک توافق مالی لازم دارند چرا که قرارداد بازیکن سرباز با بازیکن معمولی از نظر دریافتی متفاوت است.

 

رضا شربتی

او از سیاه جامگان به تراکتورسازی پیوست ولی در حال حاضر این باشگاه وجود خارجی ندارد و مشخص نیست قانون در مورد قرارداد او چه می‌گوید ولی به احتمال زیاد شربتی در صورت رضایت باشگاه به ادامه همکاری مشکلی برای ماندن در این تیم نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز