خبرگزاری کار ایران

رنجنامه سعید آذری خطاب به مسئولان ذوب‌آهن؛

از "مغز‌های کوچک زنگ زده" توهین شنیدم

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۵۵

مدیرعامل ذوب آهن نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن در هفته‌های اخیر مشکلاتی در باشگاه داشته که در مسائلی از جمله ممنوع المصاحبه شدن خودش را نشان داده است. اتفاق اخیر که برکناری سرپرست تیم بدون اطلاع او بوده هم بار دیگر این مشکلات را نشان داده و باعث شده مدیرعامل ذوبی‌ها مثل همیشه در صفحه شخصی خودش نسبت به آن واکنش نشان دهد. آذری در پست اخیر خود اشاره مستقیمی به وقایع اخیر نداشته ولی مشخص است که بابت اتفاقات اخیر دلخوری‌های زیادی دارد.

از "مغز‌های کوچک زنگ زده" توهین شنیدم

آذری در صفحه شخصی خود نوشت:

«یه اصفهانی بازم کارایی را در فوتبال و ورزش ایران برای اولین بار انجام داد که تا حالا هیچ کس نکرده:

1-اولین مدیر فوتبالی بود که سال 86 یه مربی با همکاری یه تعداد مرد آورد تو ایران که یه مشت بچه را تربیت کردن و گذاشتن تو زمین بازی کردن بعد اون بچه ها بهترین‌های ایران شدن.

2- اولین مدیری بود که تو چارت باشگاه‌ از بین دخترا و پسرهایی که هم تحصیلکرده تربیت بدنی بودن و هم قهرمان پرسنل تخصصی تربیت کرد که بعد از 15 سال حالا بعضیاشون با نمک نشناسی دارن تو باشگاه بهش خیانت میکنن.

3- اولین مدیری بود که خودش 12 سال عضو تیم ملی بود، تحصیلکرده تربیت بدنی بود، مربی تیم ملی بود قهرمان و رکورد دار آسیا بود.

4- اولین مدیری بود که 45روزه جایگاه وی آی پی تو یه استادیوم ساخت.

5- اولین مدیری بود که به جامعه فوتبال درس ایستادگی پای مربیان جوان را داد و مقابل مدیران بالا دستی تا اونجا که اون مربیا لیاقتش را داشتن ایستاد تا اونا نتیجه بگیرن و خودش آسیب ببینه.

6-اولین مدیری بود که قوانین حق آموزش را در فوتبال ایران به همه یاد داد.

7-اولین مدیری بود که قوانین پوسیده لیگ را تغییر داد تا بازیکنای با استعدادی مثل کی‌روش استنلی سوآرز بتونن از سری بی برزیل بیان ایران و الان به باشگاه بزرگی مثل سپاهان خدمت کنن.

8-اولین مدیری بود که رکورد نقل و انتقال مالی یه بازیکن به نام مرتضی تبریزی را با یک میلیارد و هشتصد میلیون تومن به نام خودش ثبت کرد و تا ریال آخرشو از باشگاه مقابل گرفت.

9-اولین مدیری بود که برای گرفتن حق باشگاهش از هیچ رنگی نترسید نه قرمز نه آبی نه زرد نه نارنجی.

10-اولین مدیری بود که همزمان 25 تیم ورزشی دختر و پسر را مدیریت کرد تا همشون مایه افتخار بشن.

11-اولین مدیری بود که در طول 67 روز با کمک همکاراش دوتا زمین چمن ساخت تا آبروی مملکتش را در آسیا حفظ کنه.

12-اولین مدیری بود که جرات کرد دوربین‌های صدا و سیما را که حق پخش ندادن و به شهرش توهین کردن تو استادیوم راه نده.

13-اولین مدیری بود که عربستانی‌ها را کشید در جوار آقا امام حسین با تیم کشورش بازی کنن، جایی که اونا ازش فراری بودن، از نام حسین. ولی اون کشوندشون اونجا.

14- اولین مدیری بود که از سلامتی خودش و خانوادش خرج کرد برای موفقیت سیستمش.

 

و خیلی اولین‌های دیگه که فقط خودش تونست انجام بده.

 

ولی تنها مزد دستی که گرفت توهین بود و توهین از مغزهای کوچیک زنگ زده،حالا در جوار امام حسین به همه اون 15 سال زحمت فکر میکنه و میگه یا امام حسین من گناهم چی بود، خدمت.؟

 

اصفهان افتخار من. سبز سبزم ریشه دارم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز