خبرگزاری کار ایران

کیانی: امیدوارم پرسپولیس جلوی ماشین سازی خسته باشد و امتیاز بدهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۸۹

کاپیتان تیم سپاهان گفت: از نیم‌فصل دوم ما بهترین بازیها را انجام دادیم اما بدشانس بودیم و اگر توپ‌های ما گل می‌شد الان 4-5 امتیاز بیشتر داشتیم.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی کاپیتان تیم سپاهان معتقد است بازی آن‌ها مقابل پدیده در مشهد بسیار سخت و مهم خواهد بود چرا که تیم یحیی گل محمدی بسیار تاکتیکی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند و آن‌ها هم دنبال کسب سهمیه آسیا هستند و در خانه خودشان راحت امتیاز نخواهند داد اما سپاهان هم تیم کوچکی نیست و دنبال قهرمانی در این فصل است. 

ماشین سازی را در اصفهان شکست دادید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید.

 می‌دانستیم که بازی سختی داریم چون ماشین سازی تیم خوبی است و به آقای مهاجری تبریک می‌گویم چون تیم خوبی ساخته است و راحت امتیاز نمی‌دهد. خدا را شکر با تمرکز کامل به زمین رفتیم و کادر فنی و بچه‌ها دست به دست هم دادند و بازی جذاب و زیبایی شد و می‌توانست پر گل هم باشد اما خدا را شکر که بردیم و این 3 امتیاز مهم را گرفتیم.

ماشین سازی هم در خانه شما‌ شانس برد داشت؟

 آن‌ها‌شانسی برای برد نداشتند. ماشین سازی موقعیت داشت اما‌شانس برد ما بیشتر بود. ما در 10 دقیقه اول به خاطر حساسیت بازی خوب نبودیم اما بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. در نیمه دوم هم روی ضد حملات موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد هر چند که ماشین سازی هم فرصت هایی داشت. این 3 امتیاز برای ما خیلی مهم و باارزش بود و به آن دست پیدا کردیم.

قلعه‌نویی بعد از بازی اعلام کرد به لحاظ معرفتی این تیم بهترین تیمی است که تا حالا داشته، به نظرت چرا سرمربی شما چنین حرفی زده است؟

واقعا بچه‌ها از جان و دل بازی کردند و بردیم. از نیم‌فصل دوم ما بهترین بازیها را انجام دادیم اما بدشانس بودیم و اگر توپ‌های ما گل می‌شد الان 4-5 امتیاز بیشتر داشتیم. به هر حال امیر خان از بچه‌ها راضی بوده و این‌طوری گفته است.

مگر تیم‌های قبلی قلعه‌نویی بازیکنانش بی معرفت بوده‌اند که شما را خیلی بامعرفت می‌داند؟

همه با معرفت هستند اما با توجه به بحث‌های حاشیه ای که‌امسال برای تیم ما به وجود آوردند و شرایط سختی که پارسال سپاهان داشت و جایگاه خوبی در جدول نداشت، برگرداندن آن تیم خیلی سخت بود اما باشگاه و هواداران کمک کردند و بچه‌ها هم تلاش خودشان را کردند تا تیم برگردد و الان شرایط خوبی در جدول دارد و قلعه‌نویی از بچه‌ها راضی است.

واقعا فکر می‌کنید‌ شانس قهرمانی دارید؟

بله، ما صد در صد به‌امید زنده‌ایم و با تمام قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و اوستا کریم هر چه بخواهد همان می‌شود. ما بد کسی را نمی‌خواهیم و هر تیمی تلاش کند به قهرمانی می‌رسد.

پرسپولیسی‌ها معتقدند این یک جنگ نا برابر است چون آن‌ها در آسیا هم حضور دارند وبا این فشردگی فشار زیادی روی تیم‌شان است در حالی که لزومی نداشت وقتی تیم‌ملی بازی ندارد لیگ اینقدر فشرده برگزار شود. در این رابطه چه نظری دارید؟

استقلال و ذوب‌آهن هم در آسیا هستند و این شرایط طبیعی است و برای کل تیم‌ها است. من هم 4-5 سال در آسیا بودم و هر 3-4 روز یک بازی می‌کردیم و این شرایط را تجربه کرده‌ایم. پرسپولیسی‌ها می‌خواهند با این حرفها فشارها را کم کنند در حالی که پرسپولیس این همه مهره دارد و نباید به این چیزها فکر کند.

وقتی تیم‌ملی تعطیل است و حتی سرمربی هم ندارد چه اصراری دارند که لیگ را سریعتر تمام کنند؟

نمی دانم، در این رابطه سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم می‌گیرند و نمی‌توانیم دخالت کنیم که هر 3-4 روز یک بار بازی بگذارند یا هفته ای یک بار و ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. وظیفه ما بازی کردن است و هر برنامه ای که اعلام کنند باید طبق همان برنامه بازی کنیم و نمی‌توانیم دخالت کنیم.

پرسپولیسی‌ها معتقدند در سالهای گذشته سه هفته پایانی لیگ همزمان برگزار می‌شد و چرا امسال چنین اتفاقی نیفتاده و شما دو روز بعد از بازی تراکتور سازی و پرسپولیس با ماشین سازی بازی کردید و انگار فدراسیون دوست دارد سپاهان قهرمان شود که این اتفاقات می‌افتد. این فرضیه را قبول دارید؟

(خنده) نه، اگر فدراسیون می‌خواست این کار را بکند امسال اینقدر ناداوری علیه سپاهان نبود اما ما هیچ حرفی نزدیم. خودم دوست دارم هر 3-4 روز یک بار بازی بکنم چون اگر فاصله بازیها زیاد باشد بدن‌ها از فرم خارج می‌شود. پرسپولیس در آسیا است و هر تیمی از ایران در آسیا هست دوست داریم موفق شود. فدراسیون باید طوری برنامه ریزی کند که به این تیم‌ها فشار نیاید و خسته نشوند بتوانند در آسیا موفق شوند. سالهای قبل این فشار روی ما هم بود و ما هم 5-6 ساعت در فرودگاه خوابیدیم. این مشکلات همیشه بوده و امیدوارم سالهای بعد طوری برنامه ریزی کنند که به تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا فشار نیاید.

چه تصوری از بازی با پدیده در مشهد داری؟

ما سه تا فینال با ماشین سازی، پدیده و استقلال خوزستان داشتیم که اولی را بردیم. پدیده تیم بسیار خوبی است و من با آقای گل محمدی کار کرده‌ام و می‌دانم مربی تاکتیکی و بادانشی است و تیمش خیلی خوب و زیبا فوتبال بازی می‌کند. من برای آقای گل محمدی احترام قائل هستم و بازی سختی در مشهد داریم اما ما هم سپاهان هستیم و با تمام قدرت به زمین می‌رویم تا دست پر برگردیم.

پدیده که خودش دنبال سهمیه آسیا است فکر می‌کنی در خانه به شما باج بدهد؟

کارمان واقعا سخت است اما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید پدیده را در مشهد ببریم. این برد برای هر دو تا تیم از نان شب هم واجب‌تر است و امیدوارم هر تیمی که حقش است بازی را ببرد

این ماشین سازی که با آن‌ها بازی کردید می‌تواند در تهران از پرسپولیس امتیاز بگیرد؟

پرسپولیس در آزادی و جلوی هوادارانش تیم قدرتمند و پرقدرتی است اما ماشین سازی اگر روز خوبش باشد می‌تواند یقه پرسپولیس را بگیرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. پرسپولیس تیم بزرگی است و الان هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و نباید خسته باشند چون پشتوانه قوی دارند و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند. پرسپولیس خسته که هست اما سریعتر باید ریکاوری کنند و به بازیها برگردند. امیدوارم پرسپولیس جلوی ماشین سازی خسته باشد و امتیاز بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز