خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و هشتم؛

حضور پررنگ بازیکنان سپاهان، استقلال و صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۶۳

سپاهان، صنعت نفت و استقلال هرکدام دو بازیکن در جمع برترین های هفته بیست و هشتم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که گرفتند تغییراتی در جدول رده‌بندی ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان عملکرد درخشانی در ترکیب تیم خود داشتند و به همین دلیل تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: کوروش ملکی (سپیدرود رشت)

ملکی در هفته جاری عملکرد خوبی در ترکیب سپیدرود داشت و تلاش زیادی کرد تا دروازه خود را در دیدار حساس و حیثیتی مقابل نفت مسجد سلیمان بسته نگه دارد و بارها با واکنش‌های خوبش مهاجمان حریف را مغلوب کرد تا از برتری تیمش دفاع کند ولی در دقیقه 99 در نهایت زحماتش از بین رفت و برتری تیمش با تساوی عوض شد. با این حال اگر ملکی نبود شاید سپیدرود بازی را باخته بود و کارش برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت می‌شد.

 

مدافع چپ: سعید آقایی (سپاهان)

مدافع چپ سپاهان به روزهای خوب خودش برگشته و در دیدار مقابل ماشین سازی که به نوعی تیم سابقش محسوب می‌شود عملکرد خوبی داشت که اوج کار او روی گل دوم سپاهان و همکاری با کی‌روش استنلی در رساندن توپ به محمدی بود که کار را برای حریف تمام کرد.

 

مدافع میانی: عقیل کعبی (صنعت نفت)

مدافع صنعت نفت در جریان برتری تیمش مقابل نساجی در مازندران نقش پررنگی ایفا کرد و مقابل حملات میزبان به خوبی ایستادگی کرد تا گل‌های زده تیمش 3 امتیاز به همراه داشته باشد. کعبی به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم سرجیو تبدیل شده و از مدافعان خوب لیگ در فصل جاری بوده است.

 

مدافع میانی: محمد نژادمهدی (ذوب آهن)

با هادی محمدی در میانه خط دفاع ذوب آهن زوج خوب و هماهنگی ساخته که باعث شده حتی در نبود رشید مظاهری هم خطر چندانی دروازه تیمش را تهدید نکند. نژادمهدی علاوه بر عملکرد دفاعی خوبش توانست گلزنی کند و مزد بازی خوبش را گرفت.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی)

یکی از ستاره‌های تراکتورسازی در فصل جاری مدافع راست این تیم دانیال اسماعیلی‌فر بوده که علاوه بر عملکرد خوب خودش در خط دفاع، همیشه نفوذهای خوبی داشته و هم در طراحی حملات و هم در گلزنی موفق عمل کرده است. اسماعیلی‌فر تک گل تراکتور مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند تا از شکست تیمش در این دیدار مهم جلوگیری کند.

 

هافبک دفاعی: علی کریمی (استقلال)

کمتر کسی فکرش را می‌کرد علی کریمی که برای پر کردن جای خالی امید ابراهیمی به استقلال آمده بود بتواند نقش موثری در این تیم ایفا کند ولی کریمی اگر نگوییم به طور کامل جای ابراهیمی را پر کرده، حداقل تا حد زیادی خیال کادرفنی را از پستش راحت کرده و از خوب‌های تیمش بوده است. وی مقابل استقلال خوزستان علاوه بر بازی خوب توانست گلزنی هم بکند و بهترین بازیکن آبی‌پوشان بود.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

به خوبی میانه میدان را مدیریت کرد و توانست جلوی طراحی حمله خط هافبک قدرتمند تراکتور را بگیرد و اجازه فشار بیش از حد روی دروازه را نداد و علاوه بر آن با حضور به موقع خودش روی ضربه کرنر و موقعیت شناسی توانست تک گل پرسپولیس را به ثمر برساند و تاثیرگذار ترین بازیکن تیمش باشد.

 

هافبک هجومی: آیاندا پاتوسی (استقلال)

درخشش پاتوسی در ترکیب استقلال دیگر اتفاق جدید و عجیبی نیست و اگر پاتوسی یک روز در استقلال بد بازی کند باید تعجب کرد. او در جریان برتری پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان هم نقش کلیدی ایفا کرد و بارها با حرکات خوبش موقعیت حمله برای مهاجمان ایفا کرد و تقریبا روی همه گل‌های استقلال مستقیم و غیر مستقیم نقش داشت.

 

مهاجم کناری: مهرداد محمدی (سپاهان)

روز خوبی مقابل ماشین سازی داشت و هروقت محمدی روز خوبش باشد پیروزی برای سپاهان کار  سختی نیست. او موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد و فشار زیادی به حریف آورد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و کار حریف را تمام کند. او دوندگی خوبی در بازی داشت و تیمش را در فاز هجومی نگه می‌داشت.

 

مهاجم کناری: امین قاسمی‌نژاد (پدیده)

برتری مقابل سایپا در هفته بیست و هشتم نتیجه خیلی مهمی برای پدیده بود که البته کار سختی هم بود ولی قاسمی‌نژادها مثل همیشه در ترکیب این تیم خوش درخشیدند و امین با پاس گلی که برای شاکری فرستاد توانست نقش کلیدی در این برتری داشته باشد و بازی خوبش را با این حرکت تکمیل کرد.

 

مهاجم نوک: جاناتان بالوتلی (صنعت نفت)

به خوبی در ترکیب صنعت نفت جا افتاده است و به یک مهره کلیدی در ترکیب این تیم تبدیل شده تا به جمع خارجی‌های خوب لیگ اضافه شود. او مقابل نساجی یک گل زد و یک پاس گل داد تا چهره کلیدی دیدار باشد و در جمع برترین های هفته جای بگیرد.

 

 حضور پررنگ بازیکنان سپاهان، استقلال و صنعت نفت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز