خبرگزاری کار ایران

سانه ساز جدایی از سیتی را کوک کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۱۲

مشکلات به وجود آمده باعث شده است که ستاره آلمانی منچسترسیتی از تمدید قرارداد با این باشگاه سر باز زند.

به گزارش ایلنا، لروی سانه ستاره آلمانی منچسترسیتی پس از اینکه برای تمدید قراردادش به توافق نرسید حالا در یک‌قدمی جدایی از باشگاه انگلیسی در تابستان قرار گرفته است.

قرارداد فعلی سانه با سیتیزن‌ها در سال 2021 به پایان می‌رسد و این باشگاه به دنبال این است که بتواند با تمدید قرارداد این ستاره آلمانی، باشگاه‌های دیگر را از تلاش برای جذب سانه منصرف کند، اما به دلیل به وجود آمدن برخی از مشکلات باشگاه نتوانسته قرارداد این ستاره جوان را تا کنون تمدید کند.

یکی از مشکلات پیش روی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد با سانه مبلغ دستمزد این بازیکن است، سانه که سال گذشته عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس را بدست آورده خواهان دو برابر شدن دستمزد هفتگی خود شده، برخی دیگر از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند سانه دستمزد بالغ بر 180هزار پوند در هفته را خواسته است.

از طرفی دیگر با توجه به اینکه گواردیولا در این فصل بیشتر از برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ استفاده کرده و سانه بیشتر بر روی نیمکت قرار گرفته، این ستاره برای فرار از نیمکت نشینی به فکر ترک این باشگاه افتاده ، همچنین گواردیولا در این فصل در بازی‌های بزرگ و حساس منچسترسیتی همچون تاتنهام، آرسنال و چلسی از سانه استفاده نکرده است، حتی در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام که موجب حذف سیتی شد در دو بازی رفت و برگشت سانه تنها 10 دقیقه در زمین حضور داشت.

سانه در این فصل در 41 بازی برای سیتیزن به میدان رفته است که موفق شده 16 بار دروازه حریفان را باز کند و 14 بار نیز موفق به دادن پاس گل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز