خبرگزاری کار ایران

فیروز کریمی: من بودم نصاری پنالتی نمی‌زد / همه چیز خوب است!

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۵۸

سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از اتفاق عجیب در بازی سپیدرود رشت می‌گوید وضعیت خوبی دارد.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی، سرمربی نفت مسجد سلیمان که روز گذشته در جریان بازی مقابل سپیدرود رشت با برخورد سنگ به سرش راهی بیمارستان شد، با ترخیص از بیمارستان گفت: مسابقه خیلی خوب پیش می‌رفت، اگر خود بودم، حالا یکسری اتفاقات افتاده که الان جای صحبت آن نیست ولی اگر خودم بودم پنالتی را حکیم نصاری نمیزد چون هفته پیش پنالتی زده بود و هم با توجه به اینکه وقت اضافه داشتیم می‌توانستیم به راحتی پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: در یک صحنه‌ای در دقایق 51 بود که پرتاب یک بطری آب به سمت بازیکنان ما و برخورد درِ آن با سرم باعث شد آن اتفاق بیفتد. 

کریمی در پاسخ به این سوال که تیم نفت مسجد سلیمان در حال حاضر در تهران است، گفت: این برنامه ریزی از قبل صورت گرفته بود، با هم هماهنگ کرده بودیم و ما با تیم پیکان بازی داریم. بازی اولی که رفتم آنجا بود، بازی دوم با صنعت نفت بود و بازی سوم هم همانجا بود و شما می‌دانید که تهران نزدیک به سه هزار پا از سطح دریا بالاتر است.

او افزود: وقتی به اینجا امدیم هوا 25 یا 24 درجه بود در حالیکه در مسجد سلیمان دمای هوا 45 درجه بود. در بحث تطابق حداقل باید یکی باشد. برای بازی با پیکان به تهران آمدیم و اینجا هستیم و تمرین می‌کنیم و تا بازی ذوب همینجا هستیم. در حال حاضر خداراشکر همه چیز خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز