خبرگزاری کار ایران

جدایی مدافع سابق پرسپولیس از ملوان

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۵۳

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران از قوی سپید انزلی جدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، وحید حیدریه مدافع سابق پرسپولیس که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوسته بود و دو سالی را در انزلی فعالیت داشت، به دلیل پایان خدمت سربازی‌اش از این تیم جدا شد.

حیدریه جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار ملوان در این فصل از مسابقات لیگ یک بوده و در اکثر تیم‌های منتخب هفته نیز قرار می‌گرفت.

وی در این خصوص در صفحه شخصی‌اش نوشت: «همیشه دلم می گرفت از فکر کردن به روزی که بعد از دو سال و نیم باید این شهر رو ترک کنم و امروز رسید. روز خداحافظی از شهر و مردمی که نذاشتن ذره ای حس غربت رو تجربه کنم. خداحافظی از هوادارهایی که با تمام عشق و تعصب در کنار تیم ماندند. خداحافظی از قوی سپیدی که پر از خستگی و بی مهری است. روزهای بدی که مطمئنن حقش نبود و نیست و البته روزهای خوبی که هرگز فراموش نمی کنم. به امید پر گرفتن دوباره‌ی ملوان در آسمان لیگ برتر و خوشحالی مردم عاشق، که حداقل حق مردم انزلی می باشد. امیدوارم تو این مدت که در خدمتتون بودم تونسته باشم حتی برای لحظه ای دلتون رو شاد کرده باشم. خوشحالم از اینکه بخشی از تاریخ بزرگ ملوان هستم. دوستون دارم. خداحافظ ملوان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز