خبرگزاری کار ایران

خیال راحت فجر در فصل آینده؛ با مهابادی در راه لیگ برتر!

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۴۲

داوود مهابادی، سرمربی 46 ساله‌ی فجرسپاسی شیراز، توانست با هدایت مناسب این تیم در نیم فصل دوم لیگ یک، کارنامه‌ی خوبی از خود به جا بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهابادی که در نیم فصل نخست به عنوان سرمربی شهرداری ماهشهر در لیگ یک حاضر بود، در نیم فصل دوم رقابت ها به جمع فجری ها پیوست و توانست عملکرد و جایگاه فجر در جدول را بهبود بخشد.

فجرسپاسی در نیم فصل نخست 2 برد، 8 مساوی، 5 باخت و 14 امتیاز کسب کرده بود، در حالی که در نیم فصل دوم با هدایت مهابادی در 15 بازی به 7 برد،  3 مساوی، 5 باخت و 24 امتیاز رسید و مهابادی توانست ضمن متحول کردن فجر در نیم فصل دوم، 10 امتیاز بیشتر و یک رتبه بالاتر نسبت به نیم فصل اول برای شیرازی ها به ارمغان آورد.

از سوی دیگر، رفتن مهابادی از شهرداری ماهشهر باعث افت شدید این تیم و نهایتا سقوط به لیگ دو شد، که تمام این مسائل حکایت از نقش مهم و تاثیرگذار مهابادی، سرمربی باتجربه‌ی فوتبال کشورمان دارد.

گفتنی است قرارداد مهابادی با فجرسپاسی یک و نیم ساله بوده و باتوجه به سپری شدن نیم سال از قراردادش، هواداران شیرازی امیدوارند تا فصل آینده نیز مهابادی باتوجه به زمان و پوئن نقل و انتقالاتی که در پیش دارد، تیمی مدعی و در خور و شان شیراز روانه مسابقات کند تا بتواند در راه رسیدن به لیگ برتر قدم بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز