خبرگزاری کار ایران

بهزادی کریمی: سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ شود/ در تبریز هواداران راضی به قهرمان شدن پرسپولیس نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۷۳

وینگر ماشین سازی از تلاش برای متوقف کردن پرسپولیس و جلوگیری از قهرمانی این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، ماشین‌سازی روز گذشته با وجود بازی خوبی که مقابل سپاهان داشت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا تیم اصفهانی همچنان در کورس رقابت با پرسپولیس باشد. فرید بهزادی کریمی، وینگر ماشین‌سازی که سابقه یک فصل حضور در سپاهان را در کارنامه دارد از بازی مقابل تیم سابقش صحبت می‌کند.

بهزادی‌کریمی در خصوص شکست تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: جو ورزشگاه نقش‌جهان خیلی خوب بود و از این جو لذت بردم؛ خاطرات خوبی از سپاهان دارم و مقابل این تیم بازی خوبی انجام دادیم، سپاهان از موقعیت‌ها استفاده کرد و پیروز شد اما ما از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

بازیکن ماشین‌سازی تبریز با اشاره به این‌که داوری خوب بود، ادامه داد: داوری بازی از نظر من مشکلی نداشت و اتفاق خاصی نیافتاد که بحث برانگیز باشد. به هر حال باید این شکست را فراموش کنیم هنوز 2 بازی دیگر باقی مانده است و می‌خواهیم با بهترین نتایج کار را تمام کنیم.

وی با بیان این‌که شرایط سپاهان برای قهرمانی خوب شده است و در جدول موقعیت خوبی دارد، گفت: به نظرم سپاهان می‌تواند قهرمان شود. ما هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و با نتایج بعدی احتمال دارد سپاهان شانس قهرمانی داشته باشد. هواداران تبریزی راضی نیستند پرسپولیس قهرمان شود و به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

بهزادی کریمی در خصوص وضعیت فصل آینده خودش هم عنوان کرد: همانطور که گفتم دو بازی دیگر باقی مانده است و تمرکزمان روی این دو بازی است و بعد از آن به فکر آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز