خبرگزاری کار ایران

مهاجری: سپاهان در روز بد ما موقعیت شناس بود/ می‎توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۰۹

سرمربی ماشین سازی در مورد شکست تیمش مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فوتبال امروز برای ما بد بود. سپاهان اما موقعیت شناس بود و موقعیت‌هایی که به دست آورد را تبدیل به گل کرد.

وی ادامه داد: ما در این بازی روی همان صحنه‌هایی گل خوردیم که به بازیکنان پیش از آن گفته بودیم البته موقعیت‌هایی هم داشتیم اما تیم سپاهان از ما باتجربه‌تر بود و به برتری هم رسیدند. در اصفهان خیلی سخت است که شما 7-6 موقعیت خوب بدست بیاورید. اما موقعیت های ما تبدیل به گل نشد ما تغییرات متعددی دادیم و به بازی برگشتیم اما در ضربات آخر دقت نداشتیم و سعی می‌کنیم در دو بازی آینده با قدرت پیش برویم تا ببینیم چه پیش می‌آید. 

مهاجری درخصوص اینکه چرا در پشت محوطه 18 قدم سپاهان متوقف می‌شدید افزود: ما تا محوطه 18 قدم سپاهان خوب بودیم و چند موقعیت هم نزدیم حداقل 10 ضربه به سمت دروازه سپاهان زدیم و موقعیت داشتیم اما عدم تمرکز بازیکنان ما را اذیت کرد. 

وی درمورد اینکه در دو بازی آینده ماشین‌سازی می‌تواند به نوعی قهرمان لیگ را مشخص کند تصریح کرد: ما امروز با همه قدرت بازی کردیم و در دو بازی آینده هم با قدرت کار خواهیم کرد و شاید در بازی‌های بعدی خوش‌شانس‌تر باشیم و حتی امتیاز کسب کنیم اما بازیکنان باید دقت خود را بیشتر کنند. 

مهاجری درخصوص فحاشی‌هایی که از سوی هواداران به او شد گفت: به هر حال این لطف تماشاگران اصفهانی بوده و ذات فوتبال همین است من صحبتی درخصوص این مسائل ندارم اما باید آستانه تحمل خودمان را بیشتر کنیم. ما امروز با همه توان بازی کردیم اما توان ما همین بود. ما با همه وجود کار کردیم و سالم زندگی می‌کنیم و به همین دلیل این حرف‌ها را می‌شنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز