خبرگزاری کار ایران

انرژی‌مان را برای بازی برابر الزورا نگه داشتیم

منصوریان: فوتبال ایران را همه جا با علی دایی می‌شناسند / سرمربی ذوب‌آهن هستم و به استقلال فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۹۴

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از برد تیمش برابر پارس جنوبی جم، گفت: زمین بازی کیفیت خوبی نداشت و همین باعث شد روی ضربات ایستگاهی تمرکز داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ذوب‌آهن بعد از برد تیمش برابر پارس جنوبی جم، گفت: کیفیت زمین چمن امروز به حدی نبود که هم تیم ما و هم تیم تارتار در زمین فوتبال بازی کنیم. در نیمه اول بازی مستقیم کردیم و گل دقیقه 45 ما جریان بازی را عوض کرد و این شانس را به ما داد که پرس کنیم. البته ما شنیده بودیم که دو سه هفته پیش زمین را ترمیم کردند.

منصوریان در مورد استفاده از بازیکنان جوان در این بازی و استراحت دادن به بازیکنان اصلی‌اش، گفت: به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و گل دوم‌مان را روی باهوشی بازیکن جوان‌مان به ثمر رساندیم. امروز تقریبا با 9 بازیکن جوان‌مان بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنیم و راضی هستیم. بازی کیفیت فنی زیادی نداشت و اگر ما هم از پارس جم گل می‌خوردیم شرایط بازی عوض می‌شد. بخش اعظمی از بازیکنان‌مان را نگه داشتیم برای بازی با الزورا عراق و امیدواریم بتوانیم پرچمدار کشورمان باشیم.

وی در ادامه در مورد عملکرد داور مسابقه، عنوان داشت: من از 2-3 هفته پیش تصمیم گرفتم درباره داوری صحبت نکنم. خودم به این نتیجه رسیدم که از اول بحث‌مان احترام به داوری باشد. فکر می‌کنم باید یک مقدار به داوران فضا بدهیم و به دست و پای آنها نپیچیم و هر روز داوران را در مقام قیاس قرار ندهیم. تیم داوری امروز خوب بود و اکثر خطاهایی که اعلام کرد خطا بود. بازیکن نیجریه‌ای ما خیلی تکنیکی است و فوق‌العاده قوی است. من به او تذکر دادم گفتم ممکن است داور در خطای بعدی‌ اخراجش کند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد عملکرد پارس جنوبی در لیگ برتر، اظهار داشت: پارس از معدود تیم‌هایی است که سال اولی که به لیگ برتر آمد، جزو 5 تیم اول بود و امسال هم خوب نتیجه گرفته است. تیم تارتار تیم سخت بباز و خیلی منسجم و فیزیکی است. این یک سورپرایز بود که سال اول به لیگ برتر آمدند و آسانسوری به دسته اول برنگشتند. غیر از کادرفنی مدیرعامل بسیار خوبی دارند. آقای رضاییان بسیار آرام است و در فضای حاشیه‌ای نیست. پارس جنوبی امسال پخته‌تر شده ولی در این زمین نمی‌تواند نتیجه بگیرد. سال گذشته زمین خوبی بود و تماشاگر هم ورزشگاه را پر می‌کرد. امروز ما کاملا روی ضربات آزاد کار کرده بودیم و می‌دانستیم که روی این زمین نمی‌توانیم فوتبال بازی کنیم. فکر می‌کنم امسال کار آقای رضاییان سخت‌تر می‌شود. فوتبال اینجا خیلی زنده است و مردم با فوتبال زندگی می‌کنند، اگر آقای رضاییان حفظ شود و امکانات به او بدهند نتیجه‌ می‌گیرد. امیدوارم اتحاد این تیم به هم نخورد و سال آینده هم در لیگ برتر موفق باشد.

وی در مورد صعود شاهین بوشهر و حضور دو نماینده از این استان در لیگ برتر، عنوان کرد: شاهین بوشهر به عنوان نماینده دوم استان قدمت‌دار است. در استان بوشهر فوتبال خیلی جاندار است و فکر می‌کنم یک دربی به وجود بیاید. یک مقدار امکانات شهر را باید بیشتر کنند تا مجبور نشویم در عسلویه بمانیم.

علیرضا منصوریان درباره اخراج علی دایی از سایپا، گفت: من اصولا نباید این سوال را جواب بدهم. ما مشابه علی دایی در فوتبال‌مان نداریم. هر کجای آسیا که برویم اسم فوتبال ایران بیاید علی دایی را می‌شناسند و در AFC و فیفا کرسی دارد. دایی آدم قابل عرضه‌ای در فوتبال ما در فیفا است و هر اتفاقی در فیفا بیفتد علی دایی را دعوت می‌کنند. من کنار او بودم و به تیم‌های کوچک و بزرگ گل زده است. بالای 70-80 بخیه در صورتش دارد و فکر می‌کنم شأن او حفظ نشد.

وی ادامه داد: اگر علی دایی را به عنوان سمبل بشکنیم نسل من و بعد از من چگونه فکر می‌کنند؟ من فکر می‌کنم احترام دایی را نگه نداشتند، خودش اعلام کرد که من پول نمی‌خواهم فقط پول بچه‌ها را بدهید. علی دایی چیز خاصی نگفته فقط پول بچه‌هایش را می‌خواست. همان بلایی که سر من در نفت آمد سر علی دایی هم آمد. فوتبال ما دچار یک مشکل اساسی است و همیشه شما نگاه کنید بین مدیرعامل، مربی و بازیکنان همیشه یک وضعیت اقتصادی ناپایداری است که شما را به نقطه‌ای می‌رساند که نمی‌توانید از علی دایی توقع داشته باشید سکوت کند. وقتی عصبانی هم می‌شود عصبانی شده است دیگر؛ او علی دایی است.

سرمربی موفق ذوب‌آهن در مورد پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال این پیشنهاد را قبول می‌کند یا خیر، اظهار کرد: من امروز سرمربی ذوب‌آهن و افتخار می‌کنم سرمربی این تیم هستم. در مسائل دیگر دخالت نکنیم بهتر است.

علیرضا منصوریان در پایان گفت: دلیل اصلی برد امروز ما نیمکت تیم ما بود. ما دو بازیکن خوبمان وحید محمدزاده و مسعود ابراهیم‌زاده را روی نیمکت نگه داشتیم، این دو بازیکن انرژی خوبی به جوانان ما دادند. اتحاد و دوستی ما نشأت گرفته از حوزه فکری آقای آذری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز