خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هشتم لیگ برتر

پارس جم جنوبی 0 - 2 ذوب آهن؛ منصوریان فاتح دوئل مربیان سرخابی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۸۴

شاگردان مهدی تارتار در بازی خانگی برابر شاگردان منصوریان متحمل شکست دو بر صفر شدند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 18 امروز پارس جم جنوبی در ورزشگاه تختی جم به مصاف ذوب آهن رفت که در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

*بازیکنان ذوب آهن به احترام درگذشت امیر مهدی زاده بازیکن اسبق ذوب آهن، با بازوبندهای مشکی در این دیدار حضور یافتند.

*در این دیدار بازیکنان اصلی منصوریان برای آمادگی بیشتر برای بازی لیگ قهرمانان آسیا استراحت کردند و با بنزین های سبز به کار گرفته شدند.

*کیفیت پایین چمن ورزشگاه تختی روی جریان مسابقه تاثیر منفی گذاشته بود و بازی روی زمین را با دشواری همراه کرده بود.

*تک گل نیمه اول این دیدار را نژاد مهدی از روی ضربه کرنر در دقیقه 45 به ثمر رساند. در واکنش به این گل سرمربی ذوب آهن سجده شکر به جا آورد.

*هوادران بوشهری با شعار " بازی ضد فوتبال همینه، همینه" به زمین خوردن های پی در پی بازیکنان ذوب واکنش نشان دادند.

*پرتاب بلند ضربه اوت در دقیقه 65 بازی موقعیت مناسبی برای سبزپوشان فراهم کرد که گوهری دروازهبان جوان پارس آن را مهار کرد.

*اوساگوآنا مهاجم برزیلی ذوب آهن با ضربه دست به صورت مدافع کوبید و کارت زرد دریافت کرد. حرکت او موجب اعتراض نیمکت نشینان پارس شد.

*بعد از آنکه زردپوشان جم بر روی ارسال نقی زاده از کناره ها صاحب موقعیت شدند و مهاجمان این تیم نتوانستند گلزنی کنند طوری تارتار دستانش را بهم کوبید که بند ساعت باز شد و ساعتش روی زمین افتاد.

*دقیقه 81 علیرضا منصوریان با عصبانیت زیادی شاگردان خودش را مورد خطاب قرار داد تا وظایفشان را به درستی انجام بدهند و دو بازیکنان که کارت زرد گرفته اند مراقب باشند دوکارته نشوند.

*دقیقه85 موقعیت تک به تک سبزپوشان اصفهانی توسط اوساگوآنا و واکنش چندباره گوهری (دروازه بان پارس) از دست رفت.

*در دقیقه 87 با اشتباه مدافع پارس و سماجت علیرضا چراغعلی گل دوم ذوب به ثمر رسید تا با شادی منصوریان و نیمکت ذوب آهن همراه باشد. پس از این گل دوم بعضی از هواداران به عنوان اعتراض ورزشگاه را ترک کردند.

به این ترتیب شاگردان تارتار با نتیجه دو بر صفر در بازی خانگی مغلوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز