خبرگزاری کار ایران

گرمای هوا به نفع حریف تمام شد

جلالی: باخت امروز نتیجه اشتباه من بود / مسائلی وجود دارد که نمی‌توانم آن‌ها را بیان کنم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۸۲

مجید جلالی در پایان دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان، گفت: امروز عملکرد خوبی نداشتیم و زجر کشیدیم، این اتفاق باعث شد کسی از این بازی لذت نبرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم نساجی بعد از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان، گفت: داوری بازی مشکلی نداشت و از او تشکر می‌کنم. به خاطر باخت هم از همه هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. هواداران در هوای گرم 90 دقیقه ما را حمایت کردند و بعد از باخت از ما حمایت کردند. مسئول باخت امروز  من هستم. از تیمم چیزی را خواستم که توانش را نداشتند و باختند. وقتی از تیم کاری می‌خواهیم که توان انجامش را ندارد اشتباه ما است. به همین خاطر عذرخواهی می‌کنم.

جلالی در ادامه در مورد اینکه آیا از بازی تیمش لذت می‌برد، عنوان داشت: باید به یک مسئله اشاره کنم. 12 بازی قبل از این بازی انجام داده بودیم که 5 بازی ما در قائمشهر بوده. این پنج بازی با تراکتورسازی، پدیده، پرسپولیس، فولاد و ... بوده است. همه از آن مسابقات لذت بردند. در این بازی همان‌طور که گفتم ایراد از من بوده‌است. برخی تیم‌ها برای یک مدل بازی تنظیم می‌شوند و اگر شما شرایط را عوض کنید دچار مشکل می‌شوند. امروز ما هم از این عملکرد زجر کشیدیم و کسی قطعا لذت نبرده است.

وی در ادامه، اظهار داشت:‌ بازی‌های پایانی لیگ را پشت سر می‌گذاریم. نمی‌خواهم برخی مسائل را باز کنم. شما آدم باهوشی هستید. نیاز به باز کردن همه مسائل نداریم و خودتان همه چیز را می‌دانید. یک زمان شما می‌خواهید کار خوبی انجام دهید اما هدف شما تحقق پیدا نمی‌کند‌.‌ اشتباه امروز از من بود که باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

سرمربی تیم نساجی در مورد تغییر زمان این بازی، گفت: مسابقات لیگ در حال اتمام است و این شرایط وجود دارد. هفته قبل در اهواز بازی داشتیم و اگر بازی در همان زمان اعلام شده برگزار می‌شد‌ به پرواز نمی‌رسیدیم. درخواست تغییر زمان بازی دادیم و این اتفاق رخ داد. این هفته هم نفت از ما چنین درخواستی کرد که ما هم با آن موافقت کردیم‌. در سه بازی اخیر زمان بازی‌های ما تغییر کرده است و سازمان لیگ باید این مسائل را در نظر بگیرد. بله امروز هوا گرم بود اما این مسئله برای هر دو تیم یکسان بود. شاید این مسئله هم یک امتیاز مثبت برای حریف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز