خبرگزاری کار ایران

موافقت دست‌نشان با تغییر ساعت بازی سپیدرود برابر نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۱۹

دیدار نفت مسجد سلیمان - سپیدرود رشت که تاثیر زیادی در تعیین معادلات انتهای جدول لیگ برتر دارد، با موافقت سرمربی تیم سپیدرود از ساعت 17:30 امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر را از ساعت 17:30 امروز در مسجد سلیمان برگزار خواهند کرد. دیداری که می‌توان آن را فینال تیم‌های انتها جدولی دانست که تاثیر زیادی در تعیین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول خواهد داشت. 

این بازی پیش از این قرار بود ساعت 19:00 برگزار شود اما طبق اعلام سازمان فدراسیون فوتبال به دلیل مشکل نورافکن‌های ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به ساعت 17:30 منتقل شد. نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود که دیروز مخالفت شدیدش را با این تصمیم اعلام کرده و گفته بود در صور ت تغییر ساعت بازی در این دیدار حاضر نخواهند شد در نهایت از مواضع خود کوتاه آمد و با تغییر ساعت بازی موافقت کرد. 

طى تماسى که کیومرث بیات  مالک باشگاه سپیدرود با نادر دست نشان برقرار نمود، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود اعلام کرد: باتوجه به تمام ناملایمتى‌هایى که در حق تیم سپیدرود رشت براى این دیدار صورت گرفت، به بازیکنان بگویند  بدون کوچک‌ترین توجهى به  حواشى به وجود آمده با تمام قوا و از ساعتى که سازمان لیگ اعلام نمود به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفته و فقط با ٣ امتیاز از زمین خارج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز