خبرگزاری کار ایران

تارتار: به خاطر آبرو و شرافت ذوب آهن را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۳۷

سرمربی پارس جم جنوبی گفت: در نیم‌فصل دوم هر چه گذشت نتوانستیم نتایج لازم را به دست آوریم و مشکلات ما بیشتر و انگیزه بازیکنان کمتر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی با ذوب‌آهن نمی‌تواند بازی ساده‌ای برای ما باشد با توجه به اینکه این تیم برای سه جام بسته شده بود. سرمایه‌گذاری این دو تیم قابل مقایسه نیست و ذوب‌آهن سابقه نایب قهرمانی در آسیا را دارد و الان هم نتایج خوبی در آسیا و لیگ کسب کرده است. خوشبختانه ما همیشه در برابر ذوب‌آهن خوب عمل کرده‌ایم. برای بازی فردا برای بردن به میدان می‌رویم.

او ادامه داد: در نیم فصل اول ما توانستیم رتبه ششم را برای خود کسب کنیم ولی در نیم‌فصل دوم هر چه گذشت نتوانستیم نتایج لازم را به دست آوریم و مشکلات ما بیشتر و انگیزه بازیکنان کمتر شد اما به خاطر آبروی خود و هواداران خود یک بازی شرافتمندانه قرار است انجام دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او افزود: صحبت‌های لازم انجام شده و به نظر من دیگر لازم نیست درباره حواشی صحبت شود. در این بازی محروم مصدوم هم نداریم. بازی‌ها به مراحل پایانی رسیده و چند بازی مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند. در حال حاضر به علت شرایط اقتصادی موجود مردم در اوضاع روحی خوبی نیستند و این به استادیوم‌های ما هم سرایت کرده است و امیدوارم مسئولان ما برای این مساله چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز