خبرگزاری کار ایران

در واکنش به تغییر زمان بازی نفت مسجد سلیمان - سپیدرود؛

دست‌نشان: ساعت بازی تغییر کند بازی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۱۳

سرمربی سپیدرود عنوان کرد در صورتی که بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در زمان اولیه برگزار نشود شاگردانش را به زمین نمی‌فرستد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر میان دو تیم نفت مسجد سلیمان - سپیدرود از جهت قرار داشتن دو تیم در کورس رقابت ماندن در لیگ برتر و یا سقوط به دسته یک اهمیت زیادی دارد و همین حساسیت باعث ایجاد حاشیه‌هایی یک روز قبل از شروع بازی شده است.

طبق اعلام سازمان لیگ و با توجه به استاندارد نبودن نور ورزشگاه، زمان این بازی یک ساعت و نیم زودتر و ساعت 17:30 دقیقه تعیین شده که این موضوع مورد تایید سپیدرودی‌ها نیست.

نادر دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: طبق قانون تغییر زمان هر بازی باید از 48 ساعت قبل به اطلاع دو تیم برسد و در مورد تغییر زمان بازی با نفت مسجد سلیمان این موضوع رعایت نشده و تازه به ما اطلاع دادند که زمان بازی تغییر کرده و این از نظر قانونی درست نیست و ما هم زیر بار آن نمی‌رویم.

وی افزود: زودتر برگزار شدن بازی با توجه به دمای هوا در مسجد سلیمان به ضرر ما خواهد بود و به سود تیم میزبان است و همانطور که گفتم از آنجا که این موضوع دیر ابلاغ شد انجام دانش قانونی نیست و اگر روی تصمیمشان برای برگزاری بازی در ساعت 17:30 به جای ساعت 19 پافشاری کنند ما در این زمان به میدان نخواهیم رفت و بازی نمی‌کنیم.

سرمربی سپیدرود در مورد اینکه دلیل تغییر زمان بازی عدم استاندارد بودن نور آن است گفت: ما این حرف‌ها را قبول نداریم. استقلال خوزستان 2 هفته قبل در همین ورزشگاه ساعت 19:15 بازی کرد، چطور آن زمان نور ورزشگاه مشکل نداشت ولی برای بازی با ما مشکل پیدا کرده است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز