خبرگزاری کار ایران

روز جمعه دلم برای خودم و هواداران‌مان سوخت

قلعه‌نویی: رفتارهایی با سپاهان شد که با هیچ تیم دیگری نشده است/ در مورد من عدالت رعایت شود باید تعجب کرد/ یزدانی بازیکن من نبود محروم نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۰۵

سرمربی سپاهان در نشست خبری بازی با ماشین سازی گلایه‌های زیادی داشت که آنها را بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی اظهار کرد: بازی سختی داریم. حساس‌ترین بازی ما در لیگ این بازی است. شرایط در جدول طوری است که این بازی برای ما از فینال هم فینال‌تر است چون اگر بتوانیم این بازی را ببریم تقریباً سهمیه آسیایی ما معلوم می‌شود و از طرفی شانس ما برای قهرمانی بیشتر می‌شود.

او ادامه داد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. 20 سال است که مربی‌گری می‌کنم. رفتارهایی که با این تیم شده با هیچ تیم دیگری نشده است. البته دلیلش را هم می‌دانم. دلیلش امیر قلعه‌نویی است. روز جمعه دلم هم برای خودم سوخت و هم برای طرفدارانمان. بازیکنان ما در زمین ایثار می‌کردند. امیدوارم فوتبال ما به سمتی برود که این افکار کثیف و آلوده که از 10 سال پیش شروع شده است و آدم‌هایی که جز منفورهای جامعه هستند، از جامعه کنار گذاشته شوند که البته کنار گذاشته شده‌اند اما هنوز به جامعه فوتبال آسیب می‌زنند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که از فوتبال لذت ببریم اظهار کرد: شما بازی دیشب بارسلونا و لیورپول را دیدید. بازی تمام شد و خداحافظ. ولی اینجا از سه روز قبل تهدید می‌کنند، فیلم می‌گذارند، می‌گویند به ورزشگاه نیایید. جالب اینجاست کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند. حالا کافی است قلعه‌نویی یک کاری بکند. دیگر بهانه‌ای نداشتند، گفتند چرا کنفرانس خبری نرفته‌ام. این‌همه دیگر همکاران ما به کنفرانس نمی‌روند، حالا که به قلعه‌نویی رسیده‌اند این حرف‌ها را مطرح کردند. البته من می‌دانستم. اگر در مورد من عدالت رعایت بشود باید تعجب کرد. من این چیزها را در این ۷ ساله زیاد دیده‌ام.

او درباره بازی با ماشین‌سازی هم گفت: ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است. آن‌ها می‌خواهند لایه‌های دفاعی را به وجود بیاورند و چشم به ضد حمله دارند. ما هم در نیم فصل دوم یکی از بهترین تیم‌ها بودیم ولی به حداقل لیاقت‌مان نرسیدیم. امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی ۳ امتیاز را بگیریم تا به آن شرایطی که گفتم برسیم.

قلعه‌نویی ضمن تشکر از مدیران کارخانه سپاهان، باشگاه و بازیکنانش بیان کرد: من یک سال بسیار خوب را در اینجا داشتم. شاید بهترین سال دوران مربی‌گری من اینجا بوده است. من ممنون مردم اصفهان هستم چون به من خیلی محبت داشتند. من نتوانستم آن چیزی را که در شأن این عزیزان بوده انجام دهم. هرچند تیم را در شرایطی گرفتیم که خوب نبودیم. در برنامه‌ریزی ما باید دو سال بعد به اینجا می‌رسیدیم ولی باز هم اعتقاد دارم لیاقت مردم اصفهان خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

سرمربی سپاهان در مورد محرومیت سیاوش یزدانی هم گفت: به خاطر صحبت‌های یزدانی ما خودمان با او برخورد کردیم. او فردای بعد از بازی مصاحبه کرد و خودش هم پشیمان بود ولی اگر مربی او قلعه‌نویی نبود فقط به او یک تذکر می‌دادند و یک تعلیق. البته کار یزدانی خوب نبود. آن‌ها مشکلشان من هستم. ما توقع داشتیم یزدانی را با یک تذکر و یک تعلیق روبرو کنند. اگر من نبودم صد درصد همین می‌شد. خالد شفیعی به بازی فردا می‌رسد. ما فقط یزدانی که محروم است و کومان که مصدوم است را در اختیار نداریم.

او در مورد این فصل لیگ برتر هم اضافه کرد: 10 سال که یکسری از آدم‌ها در فوتبال هستند که برای فوتبال نیستند. آن‌ها باعث شدند افکار کثیفی در فوتبال حاکم شود. آن‌ها از جاهای دیگر آمده‌اند. فوتبال راه خودش را ادامه می‌دهد. جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنیم. آن‌ها تلاش می‌کنند اما به خاطر جام ملت‌ها لیگ را دو ماه تعطیل کردند. همین موضوع به لیگ ما و نمایندگان ما در آسیا ضربه زد. اگر این تعطیلی‌ها نبود کیفیت لیگ ما بالاتر می‌رفت.

قلعه‌نویی در مورد علی دایی هم اظهار کرد: من به اتفاقات درون باشگاه سایپا کاری ندارم اما دایی سرمایه بین‌المللی فوتبال ماست. او آدم بزرگی است. در دنیا از کسانی که اعتبار بین‌المللی دارند به خوبی حفاظت می‌کنند. این رفتن و آمدن‌ها در همه تیم‌های دنیا وجود دارد. در فوتبال ایران این گونه است که برد برای بازیکن است اما باخت برای مربی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز