خبرگزاری کار ایران

خبر غیرمنتظره‌ای که مارکا منتشر کرد؛

دوران ورزشی ایکر کاسیاس به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۸۰

کاپیتان سابق رئال مادرید با اتفاق غیرمنتظره‌ای که در تمرین دیروز پورتو برایش رخ داد دیگر نمی‌تواند در زمین فوتبال حاضر شود.

به گزارش ایلنا، در جریان تمرین دیروز پورتو اتفاقی غیرمنتظره رخ داد که فوتبال دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد. ایکر کاسیاس سنگربان اسپانیایی این تیم دچار حمله قلبی شد و این اتفاق باعث شد به بیمارستان منتقل شود. بعد از این اتفاق صحبت‌های زیادی در مورد مدت دوری این بازیکن از میادین مطرح شد. 

سایت مارکا در واکنش به این اتفاق نوشت: « ایکر مقدس دیگر قادر به بازی نخواهد بود. دوران ورزشی یکی از بهترین های تمام ادوار تاریخ فوتبال تمام شده است. مرد شماره 1 تاریخ باشگاه حالا باید یک زندگی عادی داشته باشد و شاید بعد از مدتی حتی به خانه اش رئال بازگردد. »

طی آخرین اخبار منتشر شده از ایکر کاسیاس، او فعلا در یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان های خصوصی شمال پرتغال موسوم به CUF بستری است. کاپیتان اسطوره‌ای باشگاه رئال مادرید باید تا شنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری باشد تا مشخص شود آیا می‌تواند مرخص شود یا باید در بیمارستان بماند. 

گفتنی‌است ایکر کاسیاس طبق گفته پزشکانش فعلا حق استفاده از تلفن همراه را ندارد و هیچ‌کس به جز خانواده‌اش نمی‌تواند با او ملاقات داشته باشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز