خبرگزاری کار ایران

برای دفاع از اعتبار خود وارد زمین می‌شویم؛

مهاجری: تنها چیزی که می‌خواهیم، عدالت است / سپاهان روز خوبی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۷۵

محمدرضا مهاجری در آستانه دیدار فردا ماشین‌سازی برابر سپاهان در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد بازی فردا تیمش برابر سپاهان، گفت: قطعا بازی مقابل سپاهان که تیمی شایسته، کادرفنی خوب، شهر و تماشاگرانی عالی دارد کار را برای تیم ما سخت می‌کند. این سختی به ما انگیزه می‌دهد که در این بازی بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت تیم سپاهان کار کردیم و انشالله بچه‌ها اگر تمرکز را داشته باشند روز سختی را برای سپاهان رقم خواهیم زد. در این بازی به دنبال این هستیم از اعتبار خود دفاع کنیم. تیمی هستیم که نه دغدغه سقوط داریم و نه اینش شانس را داریم که به رتبه‌های بالای جدول برسیم و برای دفاع از اعتبار خود حاضر می‌شویم. این بازی برای ما ممکن است اهمیتی نداشته باشد اما برای تیم‌هایی که در کورس گرفتن سهمیه و رسیدن به قهرمانی هستند مطمئنا دیداری حیاتی خواهد بود. در این دیدار و دو بازی آینده تمام توانمان را می‌گذاریم تا تیم‌های دیگر هم به حقشان برسند. 

وی در مورد غایبان تیمش، اظهار داشت: به جز محمد اهل شاخه که سه کارته شده است، همه بازیکنان در اختیار تیم هستند و با انگیزه کافی در این دیدار حضور پیدا می‌کنند. از باشگاه ممنونم که حمایت لازم را از تیم ما داشته و انشالله بتوانیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

وی در پایان در مورد عملکرد داوری در این فصل، عنوان داشت : کاری به تیم‌های دیگر ندارم و فقط به تیم خودمان فکر می‌کنم. همیشه سعی کرده‌ام از حق ماشین‌سازی دفاع کنم و متاسفانه در 4 بازی از 5 بازی گذشته داوران علیه ما اشتباه داشتند که تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی‌های ما داشت. امیدوارم در بازی فردا تیم داوری روز خوبی را داشته باشد و دو تیم به راحجتی به دنبال ارائه فوتبال باشند. تنها خواسته ما همین است که حق به حق‌دار برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز