خبرگزاری کار ایران

زیر و رو شدن استقلال تقصیر ما نبود

صادقی: اول کسی ما را جدی نمی‌گرفت اما الان همه چیز عوض شده!

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۴۷

کاپیتان تیم پدیده به هواداران این تیم قول داد بازیکنان تا لحظه اخر برای کسب سهمیه اسیا تلاش خواهند کرد.

به گزارش ایلنا،اکبر صادقی کاپیتان تیم پدیده معتقد است که در نیم‌فصل اول هر چند آن‌ها صدرنشین لیگ بودند اما کسی یحیی گل محمدی و شاگردانش را جدی نمی‌گرفت اما آن‌ها هدف بزرگی داشتند و برای رسیدن به آن سخت تلاش کردند اما کار آن‌ها هنوز تمام نشده و باید در سه بازی آینده هم امتیازات لازم را جمع کنند تا بتوانند سهمیه آسیا برای فصل آینده را کسب کنند، 

 

* استقلال را در مشهد شکست دادید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

بازی خیلی سختی داشتیم. استقلال تیم خوبی داشت و نیاز به برد داشتند و برای 3 امتیاز هم به مشهد آمده بودند و هواداران‌شان هم به خوبی از آن‌ها حمایت می‌کردند. ما هم نیاز به برد داشتیم و خدا را شکر زود به گل رسیدیم و بعد از گل هم فضاها را به خوبی بستیم و روی ضد حمله می‌توانستیم چند تا گل دیگر هم بزنیم اما خدا را شکر به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و برنده بازی شدیم.

 

* استقلال را در این بازی چطور تیمی دیدی؟

استقلال تیم خیلی خوبی است و بازیکنان ملی‌پوش و بین‌المللی دارد و برای ما بازی سختی بود چون بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و اگر باتجربه بودند از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم اما بچه‌های ما شرایط بازی را خوب درک کرده بودند و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

 

* قبول داری که برد شما استقلال را زیر و رو کرد؟

انگار بردهای ما در این فصل چند تا تیم را زیر و رو کرد چون کم نبودند تیم هایی که‌امسال بعد باخت به ما مربی‌شان را عوض کردند. برد ما زیاد تاثیری روی شرایط استقلال نداشت چون استقلال تیم بزرگی است و از نظر روحی به هم ریخته بودند و انشا... با این تغییرات موفق شوند. خودم مجیدی  را دوست دارم و امیدوارم در استقلال موفق شود. استقلال تیم بزرگی است و هواداران خوبی دارد و انشا... به جایگاه واقعی اش برسد.

 

* پس معتقدی که پدیده عامل اصلی تغییرات در استقلال نبود؟

این اتفاقات زنجیروار بوده و با یک باخت مقابل ما این تغییرات ایجاد نشده است. هیات مدیره استقلال چنین تصمیمی گرفته و امیدوارم این تغییرات به صلاح تیم‌شان باشد. شاید باخت به ما روی این تصمیمات تاثیر داشته‌اما کل ماجرا فقط بازی با پدیده نبوده و باخت دربی و باخت آسیایی استقلال هم در این تغییرات تاثیر داشت.

 

* چه تصوری از بازی با سایپا در تهران داری؟

بازی خیلی سختی است چون 2-3 تا محروم داریم و شرایط جدولی هم طوری است که فقط برد می‌خواهیم. کار سایپا راحت‌تر است چون آن‌ها برد و باخت این بازی تاثیر خاصی روی جایگاه‌شان در جدول ندارد چون نه سقوط می‌کنند و نه سهمیه می‌گیرند اما برای ما نتیجه این بازی مهم است. من 2 سال با علی آقای دایی کار کرده‌ام و همیشه برد می‌خواهد و مطمئنا تیمش را برای امتیاز به زمین می‌فرستد اما امیدوارم بچه‌های ما دستورات تاکتیکی سرمربی را به خوبی اجرا کنند و 3 امتیاز را بگیریم.

 

* چه شناختی از سایپا داری؟

سایپا تیم خیلی خوب و قدرتمندی است و چند تا بازی بدشانس بودند وگرنه در جدول جایگاه بالاتری داشتند. لیگ ما سخت است و تیمی که وسط جدول باشد کار برای مربی و بازیکنانش در اواخر لیگ سخت می‌شود چون انگیزه‌ها کم می‌شود. سایپا واقعا تیم خوبی است و اگر خوش‌شانس‌تر بود الان جزو مدعیان بود. سایپا تیم ریشه داری است و سالهاست در فوتبال ما فعالیت می‌کند علی آقا هم شخصیت خاصی به تیمش داده است که کار را برای هر حریفی سخت می‌کند.

 

* بحث حضور احتمالی یحیی گل محمدی در تیم‌ملی امید هم به گوش می‌رسید. این اخبار تمرکز تیم شما را به هم نمی‌ریزد؟

 بچه‌های ما آنقدر به بلوغ فکری رسیده‌اند که وارد این مسایل نمی‌شوند و الان هم زود است که در مورد آن صحبت شود. آقا یحیی هم آنقدر حرفه ای است که اجازه نمی‌دهد این بحث‌ها وارد تیم شود تا تمرکز بچه‌ها به هم بریزد. ما الان 3 تا فینال سخت داریم که در این بازی‌ها فقط برد می‌خواهیم و چیزی غیر از این ما را راضی نمی‌کند.

 

 

* پدیده‌امسال سهمیه آسیا را می‌گیرد؟

فکر می‌کنم ما یک فصل خوب را داشتیم و اگر آخرش را خراب کنیم تمام فصل ما خراب می‌شود به همین دلیل تلاش میی کنیم تا بالای جدول باشیم تا دل مردم مشهد را که کل فصل پا به پای ما آمدند را شاد کنیم. دوست نداریم آخر فصل را خراب کنیم و تا لحظه آخر برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم.

 

* مهم ترین رقیب شما برای کسب سهمیه کدام تیم است؟

جدا از پرسپولیس که سهمیه‌اش قطعی شده تا آخرین لحظه چند تا تیم مدعی هستند و بین ما، تراکتورسازی، سپاهان و استقلال یک جنگ خیلی خوب است. بضاعت و بودجه ما نسبت به این تیم‌ها کم بوده‌اما به خوبی با آن‌ها رقابت کردیم و امیدوارم تا آخر هم به خوبی ادامه بدهیم. با توجه به شرایط سختی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم و تلاش می‌کنیم در این 3 بازی هم رقیب خوبی برای آن‌ها باشیم.

 

* قبول داری در نیم‌فصل اول که صدرنشین بودید کسی شما را جدی نمی‌گرفت؟

بله، آن موقع حتی برنامه‌های تلویزیونی هم راجع ما خوب صحبت نمی‌کردند و ما را جدی نمی‌گرفتند اما بچه‌های ما آنقدر خوب و محکم کار کردند و آقا یحیی روحیه برد و شخصیت به تیم داد تا هر بازی برای برد به زمین برویم و الان شرایط فرق کرده و همه پدیده را جدی گرفته‌اند و مدعی کسب سهمیه آسیا می‌دانند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز