خبرگزاری کار ایران

تصمیم جدید گلیزرها برای شیاطین سرخ؛

ریو فردیناند و تجربه‌ای جدید در منچستر یونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۲۰

مدافع و کاپیتان سابق شیاطین سرخ در آستانه بازگشت مجدد به تیم است؛ این‌بار قرار است فردیناند در چارچوب مدیریتی باشگاه قرار بگیرد و بر کار فنی تیم نظارت داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد با اد وودوارد جلسه‌ای برگزار کرده و پس از این جلسه فردیناند احتمالا به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه یونایتد منصوب خواهد شد.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل از دیدار اخیر ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد با اد وودوارد، نایب‌رییس اجرایی و مدیر اول این باشگاه خبر داد و گفت وودوارد مصمم است فردیناند را به باشگاه برگرداند و از او در یک پست رده ‌بالا استفاده کند. دیلی‌میل می‌گوید احتمال اینکه فردیناند به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه منصوب شود وجود دارد.

از چهار سال پیش که فردیناند کفش‌های خود را آویخت، خانواده گلیزر، مالکین باشگاه منچستریونایتد همیشه تمایل داشته‌اند که با او ادامه همکاری بدهند اما این همکاری تا کنون به دلیل شرایط و اتفاقات مختلف عملی نشده است اما حالا به نظر می‌رسد زمان بازگشت فردیناند به باشگاه محبوبش فرا رسیده باشد.

یونایتد در حال حاضر مشغول تغییر ساختار باشگاه است و قصد دارد کسی را به‌عنوان مدیر ورزشی منصوب کند تا روی استراتژی باشگاه در نقل و انتقالات نظارت داشته و در همکاری با سرمربی در مذاکرات با بازیکنان هدف و دیگر باشگاه‌ها حضور و مدیریت داشته باشد. اد وودوارد علاقه زیادی به ریو فردیناند داشته و معتقد است فردیناند به دلیل سابقه طولانی‌اش در باشگاه یونایتد و همچنین تجربه‌ای که از فعالیت‌های اقتصادی دارد می‌تواند برای این پست بهترین گزینه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز