خبرگزاری کار ایران

هافبک فرانسوی هدف حمله پیشکسوتان یونایتد؛

پل پوگبا زیر تیغ؛ بفرمایید سیبل فرانسوی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۹۷۳

یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا می‌تواند پیوستن پل پوگبا به رئال مادرید باشد، انتقالی که در صورت رخ دادن حتی ممکن است به یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ فوتبال تبدیل شود.

به گزارش ایلنا،  پل پوگبا یکی از معماهای بزرگ منچستر یونایتد این فصل است. ستاره عاصی یونایتد که در تابستان پرماجرا قهرمان جام جهانی شد و در قامت یک قهرمان به اولدترافورد آمد اما از همان روز نخست با ژوزه مورینیو به مشکل برخورد و تا آستانه در خروجی پیش رفت تا اینکه سولشر آمد. پوگبا در تیم اوله بدل به همان ستاره فرانسه در جام جهانی شد و خوش درخشید تا منچستر دوباره احیا شود اما ناگهان ابرهای تیره از راه رسیدند و با ناکامی‌های سریالی، پوگبا نیز دوباره افول کرد تا سیل انتقادات از او دوباره آغاز شود. بعد از حملات روی کین، حالا دیگر ستاره‌های دیروز منچستر نیز پا به این معرکه گذاشته‌اند و علیه ستاره فرانسوی به پا خواسته‌اند. ستاره‌ای که گفته می‌شود جزو پروژه‌های اصلی زیدان برای بازسازی رئال مادرید است و در تابستان به برنابئو کوچ خواهد کرد.

اسکولز: پوگبا فقط دنبال جلب توجه است

پل اسکولز اسطوره باشگاه منچستریونایتد با انتقاد تند از پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم می‌گوید پوگبا به دنیای فانتزی تعلق دارد و فقط در آن دنیا است که از همه بهتر است! اسطوره منچستریونایتد در انتقاداتی تند و بی‌سابقه ستاره فرانسوی یونایتد را متهم کرده که فقط به دنبال جلب توجه است و به نظم و انضباط و راهنمایی نیاز دارد. اسکولز ستاره فرانسوی یونایتد را به زندگی کردن در دنیایی فانتزی متهم کرد ولی گفت معتقد نیست که یونایتد باید او را به باشگاه‌های دیگر واگذار کند.  اسکولز در پاسخ به این سوال که با توجه به آشفتگی خط میانی منچستریونایتد آیا باشگاه باید پوگبا را واگذار کند یا نه، گفت: یونایتد در سالهای گذشته بازیکنان درجه‌یکی را از دست داده بدون اینکه عدم حضور آنها تاثیر خیلی شدیدی روی تیم بگذارد. به‌عنوان نمونه می‌توانم به روی کین، دیوید بکام، کریستیانو رونالدو و رود فان نیستلروی اشاره کنم که همه زمانی که باشگاه را ترک کردند بازیکنان فوق‌العاده بزرگی بودند. علت این بود که یونایتد همیشه به یک تیم متحد از بازیکنان متکی بود و به همین علت جای خالی آن ستاره‌های بزرگ واقعا چندان احساس نمی‌شد. ما همه پل پوگبا را می‌شناسیم و از ظرفیت بالای او خبر داریم اما پوگبا حالا دیگر به 26 سالگی رسیده و استعداد و توانایی‌اش را باید هر هفته در تک‌تک بازی‌های یونایتد به نمایش بگذارد.

پل پوگبا زیر تیغ؛ بفرمایید سیبل فرانسوی

اسکولز در ادامه گفت: پوگبا فکر می‌کند بازیکن بزرگی است و باید به مردم نشان بدهد که بهترین فوتبالیست دنیا است. در حالی که اینطور نیست. او فقط باید ساده بازی کند. پوگبا باید طوری رفتار کند که هم‌تیمی‌هایش برای او ارزش قایل باشند و او هم برای آنها ارزش قایل باشد.

برباتوف: پوگبا نابغه است اما تمرکز ندارد

ستاره بلغاری سابق تاتنهام و منچستریونایتد به شایعات اخیر حول محور پل پوگبا واکنش نشان داد. برخی معتقدند که پوگبا تمرکزش را از دست داده؛ چرا که پیشنهاد رئال او را وسوسه کرده است. مهاجم بلغاری سابق یونایتد در این رابطه گفت: از پوگبا و جدایی احتمالی او حرف زیاد زده می‌شود؛ ولی به شخصه دوست دارم در یونایتد بماند؛ چون یک نابغه است و فوتبالیستی فوق‌العاده. همه از توانایی‌های او باخبرند و اینکه در زمین همه توانش را می‌گذارد؛ ولی می‌دانید در مورد او چه اتفاقی افتاده؟ برخی مواقع شدت انتقادات مردم به گونه‌ای می‌شود که تمرکز بازیکن به هم می‌خورد و دیگر نمی‌تواند بازی‌های همیشگی خود را ارائه دهد و در این زمان وقتی پیشنهاد رئال می‌رسد، منطقی است که بازیکن دچار تردید شود. شاید من هم اگر بودم، مثل پوگبا وسوسه می‌شدم.

پل پوگبا زیر تیغ؛ بفرمایید سیبل فرانسوی

والدانو: پوگبا کیفیت رئال را تغییر نمی‌دهد

هفته‌هاست که شایعه علاقه رئال به جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به گوش می‌رسد. سران رئال مادرید از هفته‌ها قبل تلاش برای تقویت تیم را شروع کرده‌اند و برای فصل بعد روی جذب ستاره‌هایی چون ادن هازارد و پل پوگبا تمرکز کرده‌اند. با وجود این خورخه والدانو بازیکن و مربی سابق رئال به این انتقال نگاه منفی دارد و می‌گوید: انتقال پوگبا به رئال، تغییر چندانی در کیفیت و شکل بازی این تیم ایجاد نخواهد کرد اما روی گلزنی چرا. پوگبا به تنهایی از همه هافبک‌های فعلی رئال گلزن‌تر است و می‌تواند از این حیث، بازیکنی مفید باشد.

 

.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز