خبرگزاری کار ایران

کریمی:‌ امیدوارم شفر در آینده موفق باشد / متأسفم که امسال نتوانستیم قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۹۶۲

هافبک استقلال تهران که مقابل استقلال خوزستان گلزنی کرده بود، گلش را به مادرش تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی پس از برتری استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  قبل از هر چیز باید از هواداران تشکر کنم که در این شرایط سخت امروز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند.

او ادامه داد: ما دو بار جلو افتادیم و هر دو بار بازی به تساوی کشیده شد، اما خوشبختانه با حمایت تماشاگران به بازی برگشته و در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم. متأسفم که امسال نتوانستیم قهرمان شویم و بابت این مسئله شرمنده هواداران هستیم، ان‌شاءالله آنها در بازی‌ آینده که دیدار حساس آسیایی است، ما را همچنان حمایت کنند تا با شکست الدحیل شانس صعودمان را زنده نگه داریم.

او درباره برکناری وینفرد شفر گفت: حقیقتاً وظیفه منِ بازیکن نیست که در این مورد اظهارنظر کنم، چون جایگاهم این اجازه را نمی‌دهد. مجیدی و شفر هر دو برای من قابل احترام هستند. امروز مجیدی اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشت و امیدوارم که در آینده نیز موفق باشد. همچنین از زحمات شفر هم تشکر می‌کنم. او به شخصه برای من زیاد زحمت کشید. امیدوارم شفر هم در آینده موفق باشد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره تمدید قراردادش با این باشگاه نیز عنوان کرد: هنوز مذاکره‌ای در این خصوص با من انجام نشده است. در آخر جا دارد روز معلم را به همه‌ی معلمان عزیز کشورمان تبریک عرض کنم و این گلم را به مادرم که معلم است، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز