خبرگزاری کار ایران

فعلا به توپ طلا فکر نمی‌کنم

فن دایک: نیوکمپ، ورزشگاهی تاریخی و برای من یادآور تجربه بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۵۷

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول امشب برای دومین بار در ورزشگاه نیوکمپ به میدان می‌رود؛ او امیدوار است تجربه امروزش با بازی قبلی متفاوت باشد و روز خوبی در پیش داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ویرجیل فان‌دایک امشب به نوکمپ برمی‌گردد و قصد دارد خاطره تلخ تنها حضور قبلی‌اش در این ورزشگاه را از بین ببرد. مدافع هلندی لیورپول که سه روز قبل جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به دست آورد، عضوی از تیم سلتیک بود که در دسامبر 2013 با نتیجه تحقیرآمیز 6 بر یک در زمین بارسلونا شکست خورد و آزاردهنده‌تر اینکه در آن بازی اصلا لیونل مسی حضور نداشت.

احتمال بازی نکردن فوق‌ستاره آرژانتینی که در چند هفته گذشته بیشترین استراحت را داشته، تقریبا صفر است اما فان‌دایک انتظار این بازی را می‌کشد چون می‌خواهد حسابش را با بارسلونا تسویه کند. کاپیتان تیم ملی هلند گفت: «ورزشگاه خوبی است، تاریخی و برای من تجربه بزرگی بود. آن نخستین بازی‌ام در این ورزشگاه بود و حالا می‌خواهم دوباره بازی کنم برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان هرچند این مسابقه با آن یک دنیا متفاوت است.»

فان‌دایک با وجود آن باخت مورد تحسین قرار گرفت هرچند خودش راضی نیست: «وقتی شما 6 بر یک شکست می‌خورید نمی‌توانید به‌عنوان مدافع از عملکردتان راضی باشید اما نکته مثبت آن بازی برای من تجربه‌ای است که به دست آوردم و کمک زیادی به من کرد.»

فرم عالی فان‌دایک که با رهبری‌اش در خط دفاع لیورپول باعث شده این تیم در 36 بازی لیگ برتر تنها 20 گل بخورد، شاید برای مقابله با مسی کمک کند اما او می‌داند گفتنش آسان است: «بله، فکر می‌کنم او بهترین بازیکن جهان است، قبلا هم این را گفته‌ام اما شما سبک بازی و دفاع ما را دیده‌اید. یک به یک دفاع نمی‌کنیم، همه دفاع می‌کنیم و همه حمله می‌کنیم. ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با بارسلونا بازی می‌کنیم و با بهترین بازیکن جهان روبه‌رو می‌شویم. فقط هم او نیست، همه تیم کیفیت دارد و باید خودمان را آماده کنیم. ما هم تیم خیلی خوبی داریم که می‌تواند رقابت کند.»

لیورپول در لیگ برتر هم رقابت نفسگیری با منچسترسیتی دارد و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به مدافع عنوان قهرمانی در رده دوم قرار گرفته: «شما قطعا می‌خواهید در کورس قهرمانی باشید و به دنبال رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حتی فینال هستید. باید از این شرایط لذت ببریم. با بازیکنان و مربی و سبک بازی ما عجیب نیست که در چنین جایگاه باارزشی قرار داریم اما نمی‌خواهیم به آن بسنده کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. این بازی بی‌نهایت سخت است اما امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و در آنفیلد به فینال صعود کنیم.»

این بازیکن 27 ساله در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شانسی برای رسیدن به توپ طلا دارد، گفت: «این چیزی نیست که در حال حاضر به آن فکر کنم.»

منبع: دیلی میل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز