خبرگزاری کار ایران

محصص: باید کیفیت استعدادیابی و لیگ را در فوتبال بانوان بالا ببریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۵۳

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: اکنون دیگر مقابل تیم های بزرگی زنگ تفریح نیستیم و نتایجی که کسب می کنیم مطلوب است.

به گزارش ایلنا، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: به نظر من تحول بزرگی در فوتبال بانوان رخ داده و واقعیت است که اکنون دیگر مقابل تیم های بزرگی زنگ تفریح نیستیم و نتایجی که کسب  می کنیم مطلوب است.

وی در ادامه بیان کرد: درست است که مقابل کره جنوبی بازی را واگذار کردیم اما نباید فراموش کنیم  که یکی از تیم های قدر دنیاست. بازیهای تدارکاتی، استعدادیابی، لیگ مستمر، برنامه های مختلف بسیار مطلوب باعث شده تا اکنون یکی از برترین های آسیا در بخش بانوان باشد.

وی در ادامه افزود: مسئله استعدادیابی و لیگ دو حلقه گم شده در فوتبال بانوان است که باید به صورت جدی و در سطح حرفه ای به آن بپردازیم. ما در این زمینه هر دو را داریم اما باید کیفیت این دو را بالا ببریم.

محصص درباره شرایط عدم صعود تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال گفت: طبیعت فوتبال همین است. متاسفانه این اتفاق رخ داد و تیم صعود نکرد. اما فراموش نکنیم که مقابل ویتنام و کره جنوبی، حتی لبنان عملکردمان فوق العاده بوده است و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

محصص در پایان گفت: در بخش پایه و استعدادیابی باید قوی تر عمل کرد تا بتوانیم در آینده شاهد موفقیت های بیش از پیش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز